fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל בית שאן מכוונים גבוה

"השקענו מאמצים רבים וממושכים כדי להשיג תקציבים ומשאבים אשר יסייעו לקבוצה להשיג את המטרה המיוחלת. עשינו זאת ונמשיך להשקיע מאמץ גם במהלך העונה על מנת להשיג כספים שיסייעו לתפעול השוטף של הקבוצה", מבהיר ראש העיר.
ראש העיר והנהלת הקבוצה (צילום עצמי)
ראש העיר והנהלת הקבוצה (צילום עצמי)

החתמת שחקנים בכירים בקנה מידה של ליגה 'א, מעלה את מפלס הציפיות בהפועל בית שאן לשחקים. ההנהלה החתימה הקיץ את השוער חיים זיסקינד, כפיר בן דוד, אלמוג אוחיון, עדי אלישע ולירון אלימלך ובקבוצה מעזים לחלום בגדול. "הגיע הזמן להחזיר את הפועל בית שאן לקדמת הבמה", אומרים במועדון שבעבר ידע ימים גדולים וקסומים.

בתחילת השבוע יצאה הקבוצה לדרך רשמית, תחת הנהגתו של המאמן מוריס אוזן. כצפוי, כ- 200 מאוהדי הקבוצה דאגו לפרוץ למגרש, להדליק אבוקות ולהניף את השחקנים על הכתפיים. גם האוהדים המושבעים מריחים שמשהו טוב קורה כאן.

בבית שאן סומכים על מוריס אוזן בעיניים עצומות ומאפשרים לו לבנות את הסגל לפי ראות עיניו. באמצע העונה שעברה הוא הגיע, ייצב את הקבוצה וסייע לה להישאר בליגה. הפעם השאיפות אחרות, היעדים והמטרות שונים. "אף אחד לא מכוון למוריס אקדח לראש ואומר לו שאם לא תהיה עלייה הוא ישלם את המחיר, אבל הוא יודע שהציפיות גבוהות", אומר גורם בבית שאן.

ראש העיר והנהלת הקבוצה (צילום עצמי)
ראש העיר והנהלת הקבוצה (צילום עצמי)

גם ראש העיר, רפאל בן שטרית, נדבק באופטימיות הכללית ואומר: "הכדורגל מהווה את ענף הספורט המרכזי בעיר. האפקט המצטבר של ההצלחה המדהימה של הפועל בית שאן בתחילת שנות התשעים בא לידי ביטוי שנים רבות לאחר מכן. עד היום מתגאה כל ילד הנמנה עם מועדון הכדורגל של הפועל בית שאן בהישגים הבלתי נשכחים של הקבוצה וחש גאווה להשתייך למועדון עם מורשת יפה ומרגשת".

בבית שאן כמו בבית שאן, יודעים שעקב האכילס של המועדון הוא הנשוא הכספי. גם בימים היפים של הקבוצה בליגה הבכירה, היא סבלה מבעיות כלכליות. בקבוצה בונים על סיוע ותמיכה של העירייה, אלא שזה דבר לא פשוט, מפני שעיריית בית שאן בעצמה נמצאת בקשיים כלכליים. "השקענו מאמצים רבים וממושכים כדי להשיג תקציבים ומשאבים אשר יסייעו לקבוצה להשיג את המטרה המיוחלת. עשינו זאת ונמשיך להשקיע מאמץ גם במהלך העונה על מנת להשיג כספים שיסייעו לתפעול השוטף של הקבוצה", מבהיר ראש העיר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות