fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרטיס האשראי חגג, בעלת הכרטיס כלל לא ידעה

אלמוני ביצע הזמנות. בפעילות יזומה של שוטרי התחנה ובשיתוף קב"ט הרשת, התחזו השוטרים לשליחי הרשת ויצאו עם המשלוח שהוזמן לכתובת ההזמנה ותפסו אותו על חם
השוטרים עם חלק מהשלל (צילום דוברות המשטרה)
השוטרים עם חלק מהשלל (צילום דוברות המשטרה)

אתמול (רביעי) בסמוך לשעה 21:00 דיווחה תושבת עפולה לתחנת המשטרה על כך שמבוצע שימוש בכרטיס האשראי שלה לאחר שככל הנראה נגנב מבלי שהבחינה בכך. דבר הגניבה התברר לבעלת הכרטיס לאחר שקיבלה מספר הודעות s.ms  על כך שמבוצעות רכישות בכרטיס האשראי שבבעלותה ברשת הקניות "שופרסל".

עוד הוברר לה כי באמצעות שירות המשלוחים של הרשת שני משלוחים מתוך שלושה הועברו כבר למזמין ומשלוח שלישי מתוכנן לצאת ליעדו בזמן הקרוב.

ניידת משטרה (צילום: אור ירוק)

 השוטרים עם חלק מהשלל (צילום דוברות המשטרה)
השוטרים עם חלק מהשלל (צילום דוברות המשטרה)

בפעילות יזומה של שוטרי התחנה ובשיתוף קב"ט הרשת, התחזו השוטרים לשליחי הרשת ויצאו עם המשלוח שהוזמן לכתובת ההזמנה. בהגיעם של "השליחים" לכתובת פגשו באישה (20) ולאחר תשאול קצר הוברר כי בעלה (22) עומד מאחורי מסע הקניות.

החשוד לאחר שזיהה שמדובר בשוטרים ניסה להימלט מהמקום כשהוא רכוב על אופניו אולם לאחר מרדף רגלי שביצעו השוטרים הנ"ל נעצר.

בחקירתו הודה במיוחס לו ואף בביתו נתפסו מוצרים אותם הזמין: סיגריות, בקבוקי אלכוהול, מוצרי חשמל קטנים ועוד. אשתו עוכבה לחקירה ובסיומה שוחררה בתנאים מגבילים, החשוד מובא בשעה זו להארכת מעצרו בבימ"ש שלום נצרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות