fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהג המרוצים בר ברוך מכרמיאל נוהג באאודי וכובש את המסלול

בר ברוך עם האאודי צילום Piero Lissia
בר ברוך עם האאודי צילום Piero Lissia

 

נהג המרוצים הצעיר מכרמיאל, בר ברוך (21), ניצח בשבת האחרונה בסבב השלישי של ליגת GT3 האיטלקית שנערך במסלול מוג'לו באיטליה. הניצחון העלה את ברוך למקום השלישי באליפות, עליה של ארבעה מקומות.

אליפות איטליה לרכבי יוקרה – Super GT3 נפתחה ב-27 באפריל עם נציגות ישראלית מכובדת. יצרנית הרכב אאודי בחרה בנהג המרוצים הישראלי בר ברוך(21), והחתימה אותו לקבוצה הרשמית של החברה – Audi Sport Italia. ברוך עבר העונה לקבוצת אודי-ספורט איטליה, לאחר שבשנתיים האחרונות התחרה במדי קבוצת למבורגיני. את מכונית המירוץ R8 LMS הוא חולק עם ג'ימי גרין הבריטי שזינק מהעמדה הבכירה.

אליפות איטליה לרכבי יוקרה, Super GT3 – אחת מליגות מרוצי המסלול הנחשבות באירופה, מאופיינת ביריבות היסטורית בין יצרניות רכב גדולות כמו פרארי, אאודי, מרצדס, אסטון מרטין וב.מ.וו. מרוציה מתקיימים במסלולים המפורסמים ביותר באיטליה כמו אימולה, מיזאנו, מונזה ומוג'לו.

ברוך לצפון1: "אירוע המרוצים במוג׳לו היה האחרון לעונת 2018, המסכם את 7 האירועים של אליפות איטליה לGT3 שהתחריתי בהם. הם נערכו ברחבי איטליה החל מאפריל 2018. בשני המרוצים האחרונים עליתי לפודיום. במרוץ הראשון שנערך בשבת 27/10 סיימתי במקום השלישי לאחר שקיבלתי את המכונית במקום 7, וביצעתי עקיפות. במרוץ השני שנערך ביום ראשון 28/10 סיימתי במקום הראשון, צברתי ניצחון נוסף לסך של 4 ניצחונות במהלך 2018. המרוץ האחרון סיכם את הניקוד המצטבר של האליפות. את האליפות כולה סיימתי במקום השלישי עם ניקוד שווה למקום השני ופער זעום של 5 נקודות בלבד מהמוביל. בעונה צברתי 4 ניצחונות ו4 מקומות שלישי בפודיום, וזוהי העונה הטובה ביותר לאאודי באליפות איטליה למכוניות ספורט GT3 מעולם".

בר ברוך צילום פיארו ליסיה
בר ברוך צילום פיארו ליסיה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות