fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד: אם לפעוטה בת שנתיים סחרה בסמים כשהבת נמצאת איתה ברכב

סמים שנתפסו אצל החשודה. צילום: משטרת ישראל
סמים שנתפסו אצל החשודה. צילום: משטרת ישראל

במסגרת אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל כנגד סחר בסמים, עצרו  בלשי תחנת זבולון בתום חקירה סמויה, תושבת הקריות בת 40 בחשד כי סחרה בסמים מסוג מריחואנה שגודלו בשיטת הידרו, באמצעות אפליקציה סלולארית "טלגראס" ובחיפוש בביתה נתפס סם במשקל המוגדר כסחר.

סמים שנתפסו אצל החשודה. צילום: משטרת ישראל
סמים שנתפסו אצל החשודה. צילום: משטרת ישראל

מדובר בפעילות יזומה של משטרת תחנת זבולון, אשר חשפה על פי החשד, התקשרות של החשודה עם לקוחות באמצעות אפליקציה סלולארית, באמצעותה ביצעה תאום מפגש עם לקוחות למסירת הסם, כשבחלק מהמקרים הסחר בוצע בפתח ביתה ובמקרים אחרים הגיע בעצמה אל בית הלקוח ברכב שלה.

בלשי היחידה התחקו אחר תנועות החשודה לאורך תקופה, במהלכה נצפתה החשודה מבצעת את הסחר בסמים, כולל העברה אישית של הסם לנקודות המפגש עם רכבה, בעת שבתה התינוקת בת השנתיים נמצאת איתה ברכב. ביום רביעי השבוע נעצרה החשודה והובאה לחקירה בתחנת המשטרה, לצד חיפוש ותפיסת סם בביתה ובהמשך הובאה לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרה.. הבת התינוקת הועברה לידי האב, לצד דיווח לגורמי הרווחה בהתאם.

בבית המשפט טענה החשודה שהיא בחובות כספיים ואמרה "אני מעשנת מריחואנה באופן קבוע כי אני לא יכולה לשתות או לאכול בלי זה. ניסיתי להסתדר באמצעות הטלגראס ולסדר לעצמי הכנסה ולסגור את החובות. לא היה לי לקנות אוכל". השופטת פנינה לוקיץ' הורתה על הארכת מעצרה עד יום ראשון הקרוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות