fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עזריאלי עכו חזרה למקום הראשון

ציון גבוה. ציון צמח, כובש הצמד בניצחון על הרצליה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לך תבין את עכו. לצד איבוד נקודות סיטונאי במשחקי הבית, ממשיכה הקבוצה להרשים וללקט את רוב נקודותיה דווקא במשחקי חוץ. במחזור האחרון, השיגה עכו ניצחון חוץ על מכבי הרצליה, 3:4. בעקבות הניצחון חזרה עכו למקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית.

גם הפעם, עכו פתחה חזק וכבר אחרי 8 דקות היתה ביתרון, 0:2, מצמד שערים של ציון צמח הלוהט. בדקה ה-58 צימקו המארחים ל-2:1, אבל עכו הגיבה ובדקה ה-78, הגדילה את יתרונה. ברנקו מיכאלוביץ' מסר למוראד אבו ענזה, שמתוך הרחבה השחיל לרשת, 1:3. שתי דקות חלפו ועכו ביססה את יתרונה, משער של מיכאלוביץ'. נגמר? עוד לא. בדקות ה-82 ו-85, נרדמה ההגנה העכואית והרצליה כבשה פעמיים בדרך ל-4:3. בדקות שנותרו הצליחה עכו לשמור על יתרונה.

ציון צמח: "אחרי ההפסד לנשר במחזור הקודם, טוב שחזרנו מהר לעצמנו ולקחנו 3 נקודות במגרש קשה ונגד יריבה טובה. אנחנו צריכים שתהיה לזה המשכיות ולדאוג שלא תהיה לנו נפילה במשחק הבית נגד לוד".

ציון גבוה. ציון צמח, כובש הצמד בניצחון על הרצליה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ציון גבוה. ציון צמח, כובש הצמד בניצחון על הרצליה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

החלוץ אליאור סיידר, לא נכלל בסגל הקבוצה, לראשונה העונה. סיידר, שקיבל את ההודעה בחדר ההלבשה, דקות לפני עליית הקבוצה לחימום, היה בהלם והתקשה להסתיר את אכזבתו. בסביבתו של השחקן טוענים כי הוא שוקל לעזוב לקבוצה אחרת.

עוזר המאמן איציק טוויזר, ששוחח עם סיידר, התייחס ואמר: "אליאור לא נמצא בתקופה טובה, וגם הוא מודע לזה. הוא קיבל את הדברים בהבנה. אליאור, כמו ספורטאי אמיתי, עובד קשה ומשקיע באימונים ואני בטוח שהוא יחזור ליכולת הטובה שלו ועוד יתרום לנו הרבה".

סיידר, שבפעם האחרונה שמצא את עצמו מחוץ לסגל היתה לפני 3 עונות, בליגת העל, אמר: "הופתעתי, אבל אני מקבל את ההחלטה. זה לא נעים ולא כיף, אבל כל מי שעוסק בספורט יודע שיש גם תקופות כאלה. אמשיך לעבוד קשה ואתן את המקסימום כדי להוכיח לצוות המקצועי שאני ראוי לשחק".

עאהד עזאם, מגן הפועל חיפה, החל להתאמן בעכו.

במחזור הקרוב תארח הפועל עזריאלי עכו במגרשה את הפועל בני לוד, כשברקע, מספר הנקודות המועט שהקבוצה העכואית לקחה בביתה.

טוויזר: "עם עובדות ונתונים סטטיסטיים אי אפשר להתווכח, וחובת ההוכחה, שהמעידה בהפסד לנשר היתה חד פעמית, עלינו. האצטדיון בעכו חייב להיות מבצר בית ואת הנתון הזה אנחנו חייבים לשפר. אני מקווה שזה יתחיל כבר במשחק נגד לוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות