fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה: הפועל מטה אשר/עכו עלתה לשמינית גמר גביע האיגוד האירופי

עלו שלב. אורטיז ממטה אשר/עכו מתרומם להנחתה מעל הקבוצה הרומנית (צילום: דורית ריטבו)

מאמן הפועל מטה אשר/עכו נועם כץ, ממשיך להוביל את קבוצתו להישגים חסרי תקדים. אחרי 8 תארים ב-4 שנים (4 זכיות רצופות באליפות המדינה ו-4 בגביע המדינה), העפילה הקבוצה, לראשונה בתולדות המועדון, לשלב שמינית גמר גביע האיגוד האירופי.

מטה אשר/עכו, שכזכור הודחה בסיבוב המוקדמות של ליגת האלופות על ידי טירול אינסברוק האוסטרית וירדה לדרג הבא במסגרת המפעלים האירופים, השלימה ניצחון כפול על קבוצת באיה מארה מרומניה. אחרי שניצחה אותה ברומניה, 2:3, לא התקשתה מטה אשר/עכו לנצח גם בבית, 0:3 (22:25, 15:25, 21:25).

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: ז'יאן אורטיז – 14 נק', איליה גולדרין – 11 נק', גנדי סוקולוב – 10 נק', אלן קומל – 8 נק', אנדריי גבוזדב – 6 נק', אריאל כצנלסון – 2 נק', עודד קבקוב – 1 נק'.

עלו שלב. אורטיז ממטה אשר/עכו מתרומם להנחתה מעל הקבוצה הרומנית (צילום: דורית ריטבו)
עלו שלב. אורטיז ממטה אשר/עכו מתרומם להנחתה מעל הקבוצה הרומנית (צילום: דורית ריטבו)

המאמן נועם כץ: "אני שמח על ההעפלה לשלב הבא ומרוצה מהיכולת שגילינו בשני המפגשים נגד הקבוצה הרומנית. חסמנו אותם מצוין בהגנה וברגע שנטלנו את ההובלה, פתחנון פער ולא הסתכלנו אחורה. היריבה הבאה, פנרבחצ'ה מטורקיה, היא קבוצה הרבה יותר טובה ואיכותית ולמרות שהסיכויים שלנו לא כל כך גבוהים לעבור אותם, מצפה לנו ולקהל חווית כדורעף".

הסלובני אלן קומל, שוחרר עקב אכזבה מיכולתו ובמקומו הוחתם קיריל קרסנסקי (30, 1.95 מ'), שחקן נבחרת בלארוס, ששיחק עד לאחרונה בקטאר.

המאמן כץ: "אלן עשה אצלנו שנתיים נפלאות והיה שותף לרגעים הגדולים של המועדון, אבל השנה, משהו לא התחבר בינינו, וגם הוא הבין את זה. פרידה היא לא דבר נעים, אבל המהלך היה מתבקש".

היריבה הבא של מטה אשר/עכו, תהיה כאמור פנרבחצ'ה מטורקיה. המשחק הראשון יערך בישראל כבר ביום חמישי הקרוב (5.1, שעה 17:30) בהיכל הספורט בעין שרה, נהריה. הגומלין יתקיים בעוד שבועיים (18.1) בטורקיה.

יו"ר הקבוצה מיכאל קישון: "מדובר בקבוצה מצוינת שבסגל שלה שחקנים מנבחרות צרפת, סלובניה וטורקיה והיא נחשבת לאחת הקבוצות הטובות באירופה. יהיה קשה, אבל בספורט, הכל אפשרי".

עוד קודם לכן, ביום שלישי (3.1), תארח מטה אשר/עכו למשחק ליגה את מכבי הוד השרון (שעה 19:00, אולם הספורט בנעמן).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות