fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש בראש: הפועל עזריאלי עכו ניצחה את הפועל ירושלים 0:3 ועלתה למקום הראשון

משאיר אותם מאחור. חלוץ הפועל עכו ברנקו מיכאלוביץ', מקדים שחקן יריב (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אצטדיון טדי מאיר פניו לעכו. אחרי הניצחון הגדול על הפועל קטמון (1:4), השיגה הפועל עזריאלי עכו ניצחון חוץ מרשים על הפועל ירושלים, 0:3. הבונוס, כיבוש המקום הראשון, בזכות יחס שערים עדיף מהפועל רמת גן, שירדה למקום השני. גם הפעם, עכו סגרה עניין כבר בהתחלה. בדקה ה-18 הגביה ציון צמח כדור קרן והבלם הכובש דימטרי ריזוק, השתחל בין ההגנה המקומית ומקרוב דחק ברגלו לרשת, 0:1 לעכו. בדקה ה-23 הכפילה עכו את יתרונה. מיכאלוביץ' שלח כדור לעומק הרחבה ועידו אקסברד השחיל בבעיטה מדויקת פנימה, 0:2. בדקה ה-68 הוציא אקסברד כדור רוחב מימין לשמאל, ומיכאלוביץ', המשיך מקרוב בבעיטה פנימה, 0:3. הניצחון הזה השלים לעכו 380 דקות ללא ספיגת שער ומשחק 9 ברציפות ללא הפסד.

brankomicaelovitz-2
משאיר אותם מאחור. חלוץ הפועל עכו ברנקו מיכאלוביץ', מקדים שחקן יריב (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן שלומי דורה: "פתחנו טוב, כבשנו שני שערים מהירים יחסית, ולאר מכן שוב היתה אצלנו ירידה בלתי מובנת. אני מרוצה מכך שאנחנו מציגים כדורגל חיובי עם שערים וצריכים להמשיך ככה. סיימנו סדרה קשה של 3 משחקי חוץ ועכשיו אנחנו חוזרים הביתה, וזה לא הולך להיות קל יותר. את רוב הנקודות העונה, איבדנו דווקא במשחקי בית. הפועל עכו לא מעל הליגה ויהיה מאבק צמוד עד הסוף. נצטרך לשמור על איזון ועל יכולת גבוהה לאורך כל הדרך ולהמשיך להיות בתמונת הצמרת".

הקשר הקרואטי מירקו אורמוש, עשוי להצטרף לקבוצה במקומו של מינדוגס פנקה.

הנהלת הקבוצה החליטה כי למשחק הבית הקרוב נגד העולה החדשה עירוני נשר, ילדים עד גיל 13 שיגיעו בחולצה כחולה, ייכנסו בחינם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות