fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאור ז'אן: "אין ספק שהלכתי אחורה בקריירה שלי"

הרכש ליאור ז'אן, שגדל במכבי תל אביב ושימש קפטן בכל נבחרות ישראל, מודה שחלה נסיגה בקריירה שלו, אך מאמין שכבר בעונה הבאה יחזור לליגת העל עם מכבי נתניה
ליאור ז'אן (צילום: שלומי גבאי)
ליאור ז'אן (צילום: שלומי גבאי)

רכש אדיר עשתה מכבי נתניה בקיץ האחרון. אחד מהשחקנים החשובים שהגיעו בקיץ האחרון הוא ליאור ז'אן. דווקא ז'אן היה מאותם שחקנים שמאמן הקבוצה יוסי מזרחי רצה יותר מכולם את השחקן שמבחינתו יכול לשחק במספר תפקידים ובכך הוא הופך לאחד הברגים החשובים של הקבוצה העונה. בראיון מיוחד מספר השחקן על העונה שהתחילה טוב מבחינת הקבוצה ואמורה להיות אחת העונות החשובות בהיסטוריה של המועדון.

ליאור, למה לא שיחקת לאחרונה. אתה פצוע?
"במסגרת הבדיקות שאנחנו עוברים מדי שבוע, עברנו זריקות עומס ואצלי התגלה העומס הגדול ביותר כאשר המליצו לי לנוח חד משמעית וכמה שיותר מהר ולהיות עם אצבע על הדופק על כמות העומס שלי. מיד הוחלט לעצור לי את האימונים באופן מלא, לא שיחקתי במשחק האחרון מול נצרת עילית ואני חוזר לאט חזרה לכושר".

איך אתה רואה את פתיחת העונה שלכם?
"מבחינת הניקוד זה נראה מצוין אבל צריכים להמשיך ולהשתפר מבחינת היכולת וכמה שיותר מהר. צריך לזכור שהגיעו הרבה שחקנים בקיץ ואנחנו עובדים קשה בכדי להשתפר במהרה".

האוהדים מאוד לא מרוצים מיכולת הקבוצה.
"זו תחילת העונה וצריך זמן בכדי להציג את הכדורגל הכי טוב שלנו. כולנו מצפים ליותר מעצמנו ובטוחים שתוך זמן קצר האוהדים שלנו ישמחו מיכולת טובה יותר של כולם".

הספקת לשחק בהרבה תפקידים במגרש. איפה אתה מרגיש הכי נוח?
"בשני המחזורים הראשונים שיחקתי בתור בלם ובמשחק העונה מול פתח תקווה כאשר נכנסתי מחליף, נכנסתי לעמדת הקשר. בשתי העמדות אני מרגיש נוח וזה לא משנה מבחינתי. כל מה שהמאמן יגיד לי לעשות זאת, אני אהיה שם מבחינתי".

יוסי מזרחי דיבר בתחילת העונה שמדובר בעונה קשה וליגת לאומית היא קשה. בתור אחד שמשחק שם כבר שנה שנייה, אתה מסכים?
"אמרתי לא מעט פעמים בתחילת העונה שליגה לאומית היא ליגה לא פשוטה ועוד יותר קבוצה כמו שלנו שכאשר מגיעים לשחק מולה, מביאים יותר מוטיבציה ומחויבות. אנחנו לא יכולים ולא צריכים להישען על התירוץ הזה ולעשות את הכול בכדי לעמוד במשימה שלנו והיא חד משמעית לעלות ליגה. לא משנה כמה זה יהיה קשה, אנחנו חייבים לעשות את זה".

מי לדעתך יהיו היריבות שלכם בצמרת?
"כמו שזה נראה עכשיו אלו יהיו הפועל פתח תקווה או הפועל רמת גן או בכלל הליגה הזאת כל כך מפתיעה ומעניינת שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה".

מבחינת אישית נתניה היא תחנה חזרה לליגת העל?
"אין ספק. הקריירה שלי התדרדרה והלכתי אחורה. לאחר שגדלתי במכבי תל אביב והייתי קפטן בכל נבחרות ישראל עד לנבחרת האולימפית ולצערי בגלל החלטות לא טובות הגעתי לליגה הלאומית וכעת בנתניה אני מקווה לחזור חזרה לליגת העל. לא ציפית שבגיל 27 אהיה בליגה הלאומית אבל אני לא מסתכל אחורה אלא רק קדימה ואני מאוד מאמין בעצמי".

לסיום מילה על האוהדים שלכם?
"זה מדהים. זה הפתיע אותי למרות שהייתי במועדון הכי גדול בארץ, במכבי תל אביב לא האמנתי שיש קהל כל כך גדול ותומך כמו הקהל של נתניה. הוא נותן לנו הרגשה מדהימה ועם כל העוצמות שלו, אנחנו פשוט חייבים להחזיר את הקבוצה לליגת העל".

ליאור ז'אן (צילום: שלומי גבאי)
ליאור ז'אן (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות