fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולמי נוביה: בית המשפט דחה את צו הסגירה

לאחר שנודע כי האולם פועל ללא האישורים הנדרשים, בית המשפט קבע שלמקום יוצא צו סגירה ב-21 במרץ ודחה את ביצועו בעשרה ימים
אולמי נוביה
אולמי נוביה (הדמיה: 3d vision)

ראו עדכון לידיעה: צו הסגירה בוטל

בעקבות בקשת בעלי אולמי האירועים נוביה, דחה בית המשפט לעניינים מקומיים בחיפה את צו הסגירה לשלושת האולמות שבמתחם. בית המשפט קבע כי צו הסגירה לא ייכנס לתוקפו ב-11 במרץ, כפי שנקבע בתחילת השבוע, אלא ב-21 במרץ. בדיון שהתקיים בתחילת השבוע, קבע השופט אהרון חיים ורבנר, כי צו הסגירה ייכנס לתוקף ביום שלישי הבא.

היום (רביעי בבוקר), הגישו בעלי האולם, באמצעות עו"ד רן ברנט, בקשה לביטול ועיכוב ביצוע צו הסגירה. בתום הדיון החליט השופט ורבנר כי צו הסגירה ייכנס לתוקפו רק ב-21 במרץ. עוד קבע השופט כי התנאים שהציב בהחלטה מעוכבים, עד להחלטה אחרת. בהחלטתו האחרונה, ציין השופט כי מהתמונה המצטיירת מהנימוקים לביטול צו הסגירה, עולה כי מידת המסוכנות המיידית פחתה, באופן המצדיק הערכה מחדש.

עוד ציין השופט, כי מעיון במכתב החדש שהובא ממשרד הבריאות, אין מספיק כדי להורות על סגירת האולם, כשמנגד עומד החשש לביטול אירועים. השופט ורבנר הורה לקבל חוות דעת מפורטת ביחס לממצאי הבדיקה במקום, שתכלול התייחסות לאפשרות שיינתן אישור זמני להפעלת האולם.

השופט אף קבע דיון שיתקיים ביום שלישי הקרוב כדי לדון בממצאים. צו הסגירה הוצא, לאחר שעיריית חיפה הגישה בשבוע שעבר בקשה למתן צו הפסקת עיסוק לאולמי נוביה. בבקשתה, טענה עיריית חיפה כי אולמי נוביה פועלים ללא אישורים וכי משרד הבריאות, שירותי הכבאות ומשטרת ישראל מסרבים להוציא לבעלי האולם את האישורים הרלוונטיים. עוד נטען בבקשה כי לא קיים אישור מטעם מכון הטיהור ואין אישור ממחלקת התנועה להסדרי התנועה בחניון, ולכן אין לאולם רישיון עסק.

עורך דינם של בעלי האולם, עו"ד רון ברנט, מסר בתגובה: "ההערכה שלי היא שאם בדיון ביום שלישי הקרוב נציג לשופט שהכל בסדר, הוא יבטל את צו הסגירה לחלוטין".

יצוין כי בהחלטת בית המשפט האחרונה בוטל התנאי בעניין הצבת הכבאיות ולא כפי שפורסם בהד הקריות.

אולמי נוביה
"מידת המסוכנות פחתה". אולמי נוביה (הדמיה: 3d vision)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות