fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעיצוב הכל מתחיל מלמטה…

כרמל פלור דיזיין בע"מ היא חלק מקבוצת כרמל group, הקבוצה הגדולה בישראל לריהוט ועיצוב הבית. כרמל הוקמה בשנת 1960 (שטיחי כרמל לשעבר) ובשנת 1994 נרכשה ע"י משפחת איתני. החברה מייצרת, משווקת ומייבאת מגוון פתרונות חיפוי מתקדמים לעיצוב חוץ ופנים הבית העומדים בסטנדרטים בינלאומיים
עם כרמל הכל נראה יפה
עם כרמל הכל נראה יפה

כרמל הינה יצרנית השטיחים והדשא הסינטטי היחידה בישראל. כרמל מחזיקה בשני מפעלים: מפעל אחד מתמחה בשטיחי אריגה, מפעל שני מתמחה בשטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי. מפעלי החברה ומוצריה עומדים באיכות גבוהה, בתקן ISO 1401 של איכות הסביבה, אישורי תקן ISO 9001, ומכון התקנים הישראלי. כ-80% מתוצרת המפעל משמשת לייצוא. החברה משווקת את מוצריה האיכותיים ל- 50 מדינות ברחבי העולם: ארה"ב, ספרד, פורטוגל, סין, יפן, קוריאה, דנמרק, אנגליה ועוד. כרמל חושפת מדי שנה את קולקציות השטיחים והדשא החדשות בתערוכה הבינלאומית המתקיימת בהאנובר שבגרמניה וזוכה לתגובות נלהבות. בעולם נחשבת כרמל לחברת בוטיק איכותית המציגה חדשנות טכנולוגית בפיתוח השטיחים וחדשנות אופנתית בעיצובים מיוחדים. מעצבי כרמל מחדשים מדי שנה את הקולקציות על-פי הטרנד העכשווי בהשראת המגמות המובילות בעולם. על-פי תפיסתם של מעצבי הפנים, ישנה חשיבות רבה לרצפה בעיצוב חללים ולכן "בעיצוב, הכל מתחיל מלמטה".

עם כרמל הכל נראה יפה
עם כרמל הכל נראה יפה

כרמל עסקים

המחלקה העסקית של כרמל, הינה בעלת ניסיון ומוניטין רב שנים, ונותנת מענה כולל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע: בתי מלון, מגרשי ספורט,  משרדים, מוסדות ציבור, קופות חולים, קליניקות ומרפאות ועוד. יעקב שפון מתמחה בזיהוי הצרכים הייחודיים של כל פרויקט ובהתאמת המוצר לעיצוב הנדרש, איכות טכנית, תקציב רצוי ולווי הפרויקט עד סיומו.

דשא סינטטי איכותי

בעידן של היום, ניתן להתרשם מדגמים מיוחדים של דשא סינטטי איכותי שאף נראים טוב יותר מדשא אמיתי. לדגמים אלו מראה טבעי, קרוב לטבע, כך שקשה מאד להבחין האם מדובר בדשא סינטטי הוא אמיתי. גם המגע שלהם נעים ורך ומזמין אותנו לגעת/לדרוך/לשבת על הדשא. ייצור דשאים איכותיים בעלי עמידות גבוהה ומראה טבעי מתבסס על מפרט וסטנדרט גבוה. בתהליך הייצור של הדשא נעשה שימוש בסיבי פוליאטילן (ניילון) איכותיים בעלי עמידות גבוהה. אזור הדשא ידוע כאזור דריכה בעל חיכוך גבוה. סיבי הניילון מסייעים בכך שגם לאחר דריכה ממושכת ולאורך זמן, הסיבים עדיין יישארו רעננים וזקופים וע"י סירוק הדשא הוא יקבל מראה רענן וטבעי. סיבי הניילון אינם נשברים, הינם בעלי כושר התאוששות גבוה, דבר המאפשר להם לחזור למצבם המקורי.

כשאנו מתקינים בגינתנו דשא סינטטי, אנו מעוניינים בהשקעה בטוחה לאורך זמן ולמראה של דשא רענן גם לאחר דריכה וגם לאחר שהונחו עליו חפצים כבדים. בחברת כרמל פלור דיזיין המייצרת דשא סינטטי בישראל נעשה שימוש בסיבי ניילון (פוליאטילן). סיבים אלו מגיעים מאירופה ובעלי תו תקן מחמיר.

דומה מאוד למקור

בזכות החדשנות הטכנולוגית הדור החדש של הדשא הסינטטי הוא לא רק חזק ועמיד לאורך שנים רבות, הוא גם דומה מאוד לדשא האמיתי מבחינת המראה והנוחות. אם נוסיף על כך את העובדה שהדשא הסינטטי אינו גורם לגירודים ואינו מכיל חומרים רעילים (הנובעים מהדברה נגד מזיקים), אפשר בהחלט להבין מדוע יותר ויותר אנשים מצביעים עבור הדשא הסינטטי. זו אינה מגמה שמאפיינת רק את השטחים הגדולים, היום ניתן לראות את הדשא הסינטטי אפילו בגינות הגן  המעוצבות הצמודות לדירות בבניינים רבי קומות.

יעקב שפון וכל צוות שטיחי כרמל נצרת עילית מזמינים אותך לבקר באולם התצוגה באיזור תעשייה ב' ולהתרשם מתפיסת עולם מהפכנית בעיצוב הבית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות