fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית אתא מואשם בהפעלת מעבדת סמים

כתב אישום הוגש באשמה של הפעלת מעבדת הידרו לגידול קנביס בתוך דירה
מעבדת הסמים שנחשפה בנהריה. צילום: דוברות המשטרה

יחידת התביעות של משטרת ישראל, הגישה היום, חמישי, כתב אישום  נגד תושב קרית אתא שהפעיל מעבדת הידרו בנהריה והחזיק בה סם מסוכן  מסוג קנבוס המוכן לשיווק בשווי של כ-800 אלף שקלים.

במסגרת המאבק שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, עצרו לפני כשבוע, בלשי תחנת נהריה תושב קרית אתא בשנות השלושים לחייו בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות עולה כי בשבוע שעבר בלשי תחנת נהריה ערכו תצפית לעבר דירה בנהריה, אותה שכר הנאשם לצורך הקמת מעבדה לגידול קנביס בשיטת ההידרו. הם עצרו את החשוד בעת יציאתו מהמקום וחשפו בעת החיפוש מעבדה ובה פרחים מיובשים של סם מסוכן מסוג קנביס המוכנים לשיווק ששווים הינו כ-800 אלף שקלים וכן ציוד המשמש לגידול סמים.

מכתב האישום עולה עוד כי הנאשם אף צרך במרמה חשמל בסכום של כ-15 אלף שקלים באמצעות חיבור פיראטי של החשמל בדירה ישירות לכבל ההזנה של חברת החשמל. הוא נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בנהריה וכלל הממצאים נתפסו להמשך מיצוי ראיות.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה יחידת התביעות המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בקריות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות