fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תביעה: בת 6 הלכה לבקש סירופ מייפל מהשכן ואצבעה נקטעה

מהתביעה שהגישה עו"ד ימית מוריה ישראל עולה, כי בשעה שהשכן פנה למטבח להביא את הסירופ, רוח עזה גרמה לטריקת הדלת על אצבעה של הילדה שחיכתה במפתן
האירוע הקשה יכול היה להימנע. עו"ד ימית מוריה ישראל | צילום: יערית נעמי
האירוע הקשה יכול היה להימנע. עו"ד ימית מוריה ישראל | צילום: יערית נעמי

חוסר תשומת לב קטן עלול להביא לאסון לילדה בת 6. לבית משפט השלום בחיפה הוגשה לאחרונה תביעה על ידי עו"ד ימית מוריה ישראל, בשם משפחתה של הילדה מאזור חיפה, שבה מגולל סיפור המקרה.

מהתביעה עולה, כי אמה של הילדה שלחה אותה לבקש מעט מייפל מהשכן המתגורר בדירה הצמודה. השכן פתח את הדלת, הותיר אותה פתוחה, כשהילדה עומדת במפתן, ופנה למטבח להביא מעט מייפל. רוח עזה שחדרה מהחלון באותה העת גרמה לטריקת הדלת, העשויה פלדה, בעוצמה וקטעה חלק מאצבעה של הילדה ביד שמאל.

עו"ד מוריה ישראל, טוענת עתה לרשלנות ואומרת, כי האירוע הקשה יכול היה להימנע בקלות רבה ובכך למנוע נזקי פיזי ונפשי לילדה ולהוריה.

עו"ד מוריה ישראל:  "לא מיותר לציין כי היה על השכן להזמין את הילדה להיכנס לביתו ולסגור אחריה את הדלת בוודאי כאשר מדובר בילדה בת 6, או לחלופין להחזיק את הדלת במעצור שימנע את טריקתה ובכך למנוע את נזק הגוף החמור והמיותר שנגרם לילדה".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות