fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נמחץ במכונה לגלגול ניילון ויפוצה במאות אלפי שקלים

העובד נכנס למכונה כשלא עבדה לצורך השחלת ניילון. עובד אחר לחץ על באותה העת על כפתור ההפעלה. העובד נזקק לשורה של ניתוחים ונקבעו לו אחוזי נכות לצמיתות
צילום: פיקסאביי
צילום: פיקסאביי

עובד במפעל באזור, שנפגע במהלך העבודה כאשר נמחץ במכונה לגלגול ניילון, יפוצה על בסכום של 435 אלף שקלים.

העובד, כיום בתחילת שנות ה-40 לחייו, עבד במפעל 17 שנים. המקרה אירע לפני כחמש שנים. העובד נכנס, לצורך השחלת ניילון, לתוך המכונה, בזמן שהיא לא עבדה. עובד אחר, לחץ על כפתור ההפעלה, והעובד שהיה בתוכה נמחץ בין שני מוטות ברזל.

עו"ד סאמי אבו ורדה
עו"ד סאמי אבו ורדה

 

באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה, מומחה לתביעות נזקי גוף ותאונות עבודה, הוגשה לבית משפט השלום בחיפה, תביעת פיצויים נגד המפעל. בתביעה פורטו החבלות שנגרמו לעובד שפונה לבית חולים. בין היתר שהוא נותח כמה פעמים ושהה ביחידה לטיפול נמרץ. עוד נטען, כי בעקבות התאונה העובד סובל עד היום מבעיות גופניות המקשות על חיי היומיום שלו, הוא זקוק לעזרת הזולת וכן הוא סובל מבעיות נפשיות ונזקק לטיפול תרופתי גם בתחום הנפש.

המוסד לביטוח הלאומי הכיר בפגיעה כתאונת עבודה וועדה רפואית של הביטוח הלאומי קבעה לו 53 אחוזי נכות לצמיתות. על פי התביעה, אליה צורפו חוות דעת רפואיות, העובד אינו כשיר לחזור לעבודה עקב המגבלות הפיזיות מהן הוא סובל בעקבות התאונה.

בהסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין, נקבע כי העובד יקבל פיצוי כולל של 435 אלף שקלים, זאת בנוסף לקצבאות שהוא מקבל מדי חודש מהביטוח הלאומי, בעקבות הנכות שנקבעה לו לכל חייו.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות