fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דומיניק פוינטר הלהיט החדש של עירוני קרית אתא

קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן

אחרי שלושה הפסדים רצופים השלימה קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא ניצחון שלישי ברציפות.הערב (שלישי) התייצבה אתא למשחק ביתי נגד עירוני רמת גן וניצחה 89:95. הזר החדש של הקבוצה דומיניק פוינטר נתן הצגה ענקית, אחרי רבע ראשון סטייל NBA עם 19 נקודות.

בתום הרבע אתא הובילה 19:27, ובדיעבד הסתבר כי הרבע הזה הביא לניצחון. אתא הובילה כל המשחק, כאשר שלושת הרבעים הבאים היו צמודים 23:23, בתום הרבע השני, ובמחצית 42:50 לאתא. שוויון מוחלט היה גם ברבע השלישי, שהסתיים בתוצאה 24:24, כשאתא שמרה על יתרונה 66:74. הרבע האחרון הסתיים ביתרון של האורחים 23:21, אבל בסיום אתא ניצחה 89:95.

פוינטר נרגע אחרי הרבע הראשון בכל מה שקשור לנקודות (סיים עם 31), אך בכל הפרמטרים האחרים, המשיך להרשים, 14 ריבאונדים, 5 חטיפות, 4 אסיסטים ו-3 חסימות. מעבר לסטטיסטיקה הוא תורם המון למרקם הקבוצתי בזכות ההתלהבות, הוירטואוזיות והאופי הווינרי. שחקן מלהיב וסוחף. הרבה מחמאות מגיעות לצוות הניהולי והמקצועי על החילוף של הזרים.

קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן
ההצגה הכי טובה בעיר. דומיניק פוינטר (צילום: דורון גולן)

עם זאת מוקדם לחגוג. אתא התקשתה במשחק מול רמת גן, ששיחקה עם זר אחד בלבד. בעיקר התקשתה בהגנה. קבוצה שרוצה לעלות ליגה לא יכולה להרשות לעצמה לספוג 89 נקודות ועוד באולמה הביתי. על התפוקה והמשחק ההתקפי אין מה להתלונן, אתא מרשימה, אך היא חייבת לשפר את ההגנה.

קלעו לאתא: דומיניק פוינטר 30, ירין איינהורן (מצוין) 20, דאליס ג'ויינר 16 (10 ריב'), נועם מטלון 14, שגיב דוד (הפתעת המשחק) 12 ורועי יחיא 3.

שישה מחזורים מתחילת העונה הליגה בינתיים מטורפת, צמודה מאוד, והתוצאות מפתיעות. נכון להיום אתא מדורגת במקום הרביעי, מרשים? כן, אבל ביחד איתה יש עוד  שש קבוצות עם מאזן של 3:3, כך שכל תוצאה יכולה לשנות את המאזן. מוקדם עדיין לחזות, יש להניח שעוד 5-6 מחזורים הליגה תתבהר ונדע מי לצמרת ומי לתחתית.

ביום שלישי 22.11 תצא אתא למשחק חוץ לא פשוט נגד ההפתעה הנעימה של הליגה הפועל כפר סבא.

ביום שלישי 19.11 תחזור אתא למשחק ביתי שני ברציפות, הפעם מול הפועל מגדל העמק, שהדהימה השבוע את מובילת הטבלה עירוני רעננה במשחק חוץ, והנחילה לה הפסד ראשון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות