fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד"ר בינר פורשת ומקימה סיעת יחיד

ד"ר אלה בינר פורשת מסיעת "התחדשות" בכרמיאל כחודש בלבד אחרי הצטרפותה. חברי הסיעה מופתעים. ואנו מחכים לעדכונים בדבר הצטרפותה לקואליציה
סיעת התחדשות עם אחריות רינה גרינברג, אלה בינר, לימור מזור ואבי קוריאט - צילום פרטי

ד"ר בינר פורשת מסיעת התחדשות ומקימה סיעת יחיד: "לא ידוע עדיין אם אצטרף לקואליציה"

חברת מועצת העיר הטרייה ד"ר אלה בינר, הודיעה במפתיע על פרישתה מהסיעה, חודש בלבד לאחר הצטרפותה עם פרישתה של היו"ר רינה גרינברג.

ד"ר בינר, שכיהנה גם בקדנציה הקודמת כחברת מועצת עיר, הודיעה על החלטתה לפרוש מסיעת התחדשות עם אחריות, והקמת סיעת יחיד.

את ההודעה מסרה ד"ר בינר לראש העירייה משה קונינסקי  היום (ראשון, 14.6), במקביל הודיעה לחברי סיעתה אבי קוריאט ולימור מזור כי לפי שעה החליטה לא להצטרף לקואליציה. חברי הסיעה הופתעו מאוד.

דר אלה בינר ומשה קונינסקי צילום דוברות עיריית כרמיאל

יו"ר סיעת התחדשות עם אחריות אבי קוריאט מסר לבלינקר בתגובה: "אין לה שום סיבה לפרוש, קיבלה את כל התמיכה המקצועית והחברתית מאתנו, אנחנו מופתעים מהמהלך של אלה בינר. לפני מספר ימים ישבנו כולם ביחד היא לא הזכירה צעד כזה. יתרה מכך זה לא נכון שרינה נתנה לה את ברכת הדרך, היא לא קיבלה שום ברכת הדרך, רינה מאוד התאכזבה ממנה. אנחנו מצרים על הבגידה בסיעה ובבוחרים שלנו".

משה קונינסקי: ״קיבלתי את ההודעה כי ד״ר בינר פורשת מהסיעה ושמחתי לשמוע ממנה כי היא נחושה להשתלב בעשייה למען התושבים. אני משוכנע כי לד"ר בינר הרצון והמוטיבציה לתת ולתרום ונשמח למצוא את הדרכים הראויות לכך. אני מאחל לה בהצלחה בדרכה החדשה״.

ד"ר בינר בתגובה: "אני מודה ומעריכה מאוד את אבי קוריאט ולימור מזור. אבל בזירה הפוליטית לא הסתדר. רינה גרינברג כבר לא בתמונה ולכן אני לא מוצאת מקום".

לשאלה האם בדעתה להצטרף לקואליציה העירונית בראשה עומד ראש העירייה השיבה: "לא ידוע עדיין".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות