fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נרות חנוכה האירו "מהבוידעם של הנשמה", בערב השקה מרגש: "ספרי שזור בקורות מדינת ישראל, שואה, חלוציות ותקומה"

 רחל כיטוב קרמר עם בנותיה נכדיה ואישה האהוב . צילום: טליה בן סבו

 

 רחל כיטוב- קרמר מעפולה השיקה בספרייה העירונית המרכזית את ספר הביכורים המיוחד: "מהבוידעם של הנשמה", המספר את סיפורה של תקופה, תקומת מדינת ישראל. ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, ורעייתו ישראלה כיבדו את המעמד , אלקבץ אמר בדברי ברכתו: "סיפורים מהספר הנפלא אני מכיר בזכות ההיכרות הקודמת עם שכניי לשעבר הנפלאים , אחיך יגאל ורחל קרמר , אני מכיר את סיפור היותך רועת צאן ,את סיפורי השואה של משפחתך. אני רוצה לאחל לך רחל , הרבה הצלחה, בריאות וכתיבה ברוכה".

 

 

ביום שלישי, נר שלישי של חנוכה, הגיעו חבריה, מכריה, אוהביה ובני משפחתה  של רחל כיטוב קרמר, לשעבר מנהלת סיעוד במחוז צפון של הכללית, לרגל צאת ספר הביכורים המרתק והמרגש: "מהבוידעם של הנשמה", אשר יצא בהוצאת ספרי האיכות: "עכשיו אפשר".

את הבאים להשקת הספר, בספריה העירונית המרכזית, קידם כיבוד עשיר ברוח הימים, קטעי נגינה ושירי חנוכה שניגנו תלמידי הקונסרבטוריון העירוני בניצוח המנצח ,סלע ירמיהו .

עם ההתכנסות, הדליק, אישה, יוסי כיטוב, את נרות חנוכה בברכה, לאחר מכן הנחתה בחן רב, הבת נילי טרבלסי, את הערב המרגש, הבת הדס בן נון, הקריאה קטע מרגש מהספר העוסק במהות הספר, נשאו דברי ברכה, הנכדים המקסימים הפתיעו את סבתא רחל עם זר פרחים ענק.

ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, אמר בדברי ברכתו: "אני כל כך שמח ונרגש לראות את הספרייה מלאה והכל לכבוד הוצאת ספרך, רחל היקרה, רעייתי ישראלה קוראת ספרים רבים ומתרגשת מהריח שלהם, בתוקף תפקידי אני קורא יותר ספרים מסוג אחר , מאזנים , זו חוויה אמיתית קריאת ספר. אני מעריץ אנשים שכותבים , יש לי כבוד רב למילה הכתובה.

סיפורים מהספר הנפלא אני מכיר בזכות ההיכרות הקודמת עם שכניי לשעבר הנפלאים , אחיך יגאל ורחל קרמר , אני מכיר את סיפור היותך רועת צאן ,את סיפורי השואה של משפחתך. אני רוצה לאחל לך רחל , הרבה הצלחה, בריאות וכתיבה ברוכה".

מנכ"ל הוצאת הספרים, "עכשיו אפשר", ועורך הספר, עמנואל בן סבו, שיתף בתהליך עריכת הספר עד לסיומו .

רחל הנרגשת שיתפה במצגת מרתקת על תהליך הכתיבה הזמינה את הבאים להצטרף אליה לטעימות במסע חייה המרתק, הובילה יד ביד את המשתתפים בתחנות חייה השונות.

"אני מאוד נרגשת ושמחה על השקת הספר, הסיפור האישי המשפחתי שלי הוא בבואה לתקופת התחייה של עם ישראל השב למולדתו, הקמת המדינה, תרומה ועשייה למען ביצורה. ספרי הוא סיפורו של דור שהצליח מאין לבנות את היש," אומרת רחל.

 

ראש העיר עפולה אבי אלקבץ , ברך את רחל על הוצאת הספר

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות