fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהדורה שנייה לספר המרגש "שני בתים מלא אהבה,  "הופתעתי מאוד מהתגובות לספר בעיקר מצד הילדים"

צילום: טליה בן סבו

יצחק בן שבו עם ילדיו אופיר ונועה . הספר 'נגע' בהורים ויותר מכך בילדים.

צילום: טליה בן סבו

כריכת הספר , צילום: טליה בן סבו

 איש העסקים והסופר, יצחק בן שבו, נרגש מאוד בימים אלה עם הוצאת המהדורה השנייה של ספר הביכורים שכתב, "שני בתים מלא אהבה", העוסק ביחסים המיוחדים בין הורים פרודים לילדיהם. "בעיקר ריגשה אותי התגובה העוצמתית של הילדים. הורים רבים שלחו אליי תמונות של ילדיהם קוראים בספר, הספר פתח צוהר לשיח פתוח וחשוב בין הורים לילדים", אומר בן שבו.

בימים אלה יצאה לאור מהדורה שנייה של ספר הביכורים "שני בתים מלא אהבה", פרי עטו של איש העסקים, יליד בית שאן, יצחק בן שבו, העוסק בכתיבה ייחודית ומרגשת במורכבויות מציאות הילדים הורים פרודים.

המהדורה הראשונה נמכרה זמן קצר לאחר צאת הספר לאור, בן שבו זכה למחמאות רבות על הייחודיות בכתיבה והרגישות המעצימה הבאה לידי ביטוי בין דפי הספר בו מציג ,בן שבו,  התמודדות מכבדת ואוהבת בתוך מציאות מאתגרת.

"ההחלטה להוציא מהדורה שנייה ובמספר כפול של ספרים התקבלה לאור התגובות הנלהבות והמרגשות של הורים," אומר יצחק בן שבו ומוסיף, "אך בעיקר מי שהקסימו אותי בהתייחסותם לספר ותוכנו, הם הילדים. התרגשתי לקבל צילומים של ילדים בכל מיני מצבים השקועים בקריאה בספר, המציאות בה 'נגע' הסיפור בילדים ובהורים לצד ההזדהות עם הסיפור עצמו היא חוויה מחממת לב."

 

 

הספר "שני בתים מלא אהבה", יצא לאור בהוצאת ספרי האיכות, "עכשיו אפשר", את הספר מלווים ציוריה המרגשים של הציירת ליהי הברי.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות