fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בטמרה: טיפולי אסתטיקה ושיניים לחיוך בלתי נשכח

מרפאת השיניים וקליניקת הבוטיק החדשה לטיפולי אסתטיקה בטמרה משלבת תחת קורת גג אחת חדשנות טכנולוגית, מקצועיות ומצוינות רפואית, יחס חם ושירות אישי, שיעניקו לכם את החיוך המושלם ועכשיו במחירי השקה ייחודיים – 25 אחוז הנחה על כל הטיפולים במרפאה.
מרפאת השיניים וקליניקת הבוטיק בטמרה  
מרפאת השיניים וקליניקת הבוטיק בטמרה  

אם אתם מחפשים רופא שיניים מצוין או טיפולים אסתטיים לשיפור מראה הפנים, הרי שהגעתם למקום הנכון.

מרפאת השיניים, שנפתחה לפני מספר חודשים בטמרה, מציעה לכם ליהנות משני העולמות במרפאת בוטיק, מעוצבת לעילא, שעושה שימוש בטכנולוגיה החכמה והחדשנית ביותר ובימים אלה במחירי השקה אטרקטיביים לרגל הפתיחה.

במרפאה תוכלו לבצע את כלל טיפולי השיניים החדשניים לצד טיפולים איכותיים בתחום הרפואה האסתטית.

מרפאת השיניים וקליניקת הבוטיק בטמרה  
מרפאת השיניים וקליניקת הבוטיק בטמרה

את המרפאה מנהל ד"ר נעמנה מאהר, בעל מוניטין של 20 שנים ברפואת השיניים. הוא רופא מומחה בשיקום הפה והתוצאות מושלמות. לדבריו: "הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו. חיוך יפה, פנים רעננות וצעירות גורמות לנו להרגיש טוב עם עצמנו וזאת השליחות שלי – לעזור לאנשים להרגיש טוב, תוך שימוש בציוד חדשני, אמצעים דיגיטליים מתקדמים, חומרים איכותיים ויחס חם".

לצד ד"ר מאהר, במרפאה צוות מיומן אשר מקפיד להתעדכן בחידושים בתחום על מנת שקהל הלקוחות יזכה בטיפולי שיניים משמרים וכירורגיים וטיפולים אסתטיים ברמה הכי גבוהה.

מרפאת השיניים וקליניקת הבוטיק בטמרה  
מרפאת השיניים וקליניקת הבוטיק בטמרה

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

באילו טיפולי שיניים אתם מתמחים?

"אנו מתמחים בשיקום ובכירורגיית הפה. קרי, שחזור שיניים, השלמת חוסר שיניים, טיפול מיוחד בשחיקת שיניים, כל סוגי השתלות השיניים כולל השתלות שיניים ביום אחד, הלבנת שיניים, הרמת סינוס, השתלת עצם, טיפולי חניכיים ועוד.

ד"ר מאהר: "אנו בונים לכל לקוח תוכנית אישית לפי צרכיו, הדנטליים והאסתטיים, מסבירים לכל אחד את התהליך אותו יעבור ומלווים את הלקוחות עד להשלמת הטיפול וגם לאחריו".

אילו טיפולים אסתטיים אתם מציעים?

ד"ר מאהר: "אנו מבצעים מילוי קמטים, הזרקות של כל חומרי המילוי – בוטוקסין, חומצות היאלרוניות, עיבוי ומילוי שפתיים, עיצוב האף, הסנטר וקו הלסת, הדגשת קווי המתאר של הפנים והצוואר, עובדים גם בשיטת החוטים, שהפכה מבוקשת בתקופה האחרונה. הטיפולים אינם פולשניים ומבטיחים תוצאות מרשימות בשימור ושיפור עור הפנים לטווח ארוך ולמראה טבעי ורענן".

הטיפולים במרפאה מתבצעים ברמת היגיינה מחמירה ובסטנדרטים עולמיים. משתמשים בחומרים המאושרים על ידי ה- FDA (ארגון הבריאות האמריקאי) ועומדים בכל התקנים המחמירים הנדרשים.

ד"ר מאהר קשוב ללקוחותיו ורגיש לבקשותיהם. "אנו שמים דגש על מצוינות, על מקצועיות בטיפול, על איכות ללא פשרות, על שירות אישי ומחירים ברמה שלא הכרתם – 25 אחוז הנחה על כל טיפול עד סוף חודש ינואר".

מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות ולהתרשם בעצמכם.

שעות פתיחה: בימים א' – שבת בשעות 9:00 – 15:00, 17:00-19:00,

טלפון במרפאה: 04-6422226, להתקשרות עם הרופא: 052-7978279.

 

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות