fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפקת אירועים בצפון – מה כדאי לדעת?

אין על הצפון שלנו! הצפון של ישראל הוא אזור גיאוגרפי משגע ומיוחד, עם הרבה מה להציע למפיקי אירועים ולכל מי שמעוניין לחגוג אירוע בעצמו. ישנם מגוון מקומות ייחודיים שניתן להשתמש בהם לאירוע, כמו חוף הים, יערות, חוות סוסים, יקבים, מבנים היסטוריים ועוד. האווירה הצפונית נעימה ושלווה, מה שהופך אותה לאידיאלית לאירועים קטנים וגדולים כאחד מכל סוג.
צילום: freepik

אם אתם מתכננים אירוע בצפון, ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, חשוב להחליט על סוג האירוע שאתם רוצים לקיים. האם מדובר באירוע עסקי, אירוע חברתי או אירוע משפחתי? לאחר שתדעו מה סוג האירוע שאתם רוצים, תוכלו להתחיל לחפש מקום מתאים כמו גם איזו השכרת ציוד לאירועים בצפון דרושה לכם.

הפקת אירוע בצפון

ישנם מגוון מקומות לאירועים בצפון, החל מחללי אירועים בבתי מלון ועד לחוות אירועים בטבע. חשוב לבחור מקום שמתאים לגודל האירוע, לאופי האירוע ולתקציב שלכם.

לאחר שבחרתם מקום, אתם יכולים להתחיל לתכנן את האירוע עצמו, כולל את השכרת ציוד לאירועים בצפון, את הקייטרינג / התפריט, את עיצוב האווירה בהתאם לנושא האירוע, את האטרקציות (דוכנים שונים, גאדג'טים וכו') ואת התוכנית האמנותית (הופעת אורח). חשוב לתכנן את כל הפרטים בקפידה כדי שהכל יהיה מושלם ביום האירוע.

השכרת ציוד לאירועים בצפון

השכרת ציוד לאירועים בצפון מאפשרת לכם להשיג את הציוד הדרוש לכם לאירוע מבלי שתצטרכו לרכוש אותו. זהו פתרון אופטימלי וחסכוני מאוד, במיוחד אם אתם מארגנים אירוע חד פעמי.

ישנם סוגים רבים ושונים של ציוד שניתן לשכור לאירועים, על מנת לדעת בדיוק מה דורש האירוע שלכם, תמיד מומלץ לעשות רשימה מוקדמת על מנת שלא לפספס שום דבר. הנה דוגמא לפריטים להשכרה לאירועים:

  • שולחנות וכסאות: ישנם כמה דגמים ועיצובים לשולחנות וכסאות. בדקו עם חברת ההשכרה אילו דוגמאות היא מציעה והאם הם מתאימים לנושא האירוע שלכם. ישנם שולחנות בופה, שולחנות בר, שולחנות אכילה ועוד ועוד.
  • אוהלים לאירועים: פתרון מעולה ופרטי ביותר לקיום אירועים בטבע. כך אתם יכולים להיות רגועים בכל מזג אוויר, האורחים שלכם מוגנים מחום השמש, מרוח חורפית קרה או מגשם זלעפות. אוהלים לאירועים מגיעים הגדלים שונים וגם פנים האוהל מעוצב ובו פתחים מתאים לחלונות כניסה / יציאה.
  • מיזוג אוויר: אם נדרש לכם מיזוג אוויר בקיץ או פטריות חימום בחורף, בדקו עם חברת ההשכרה מספקת ציוד שכזה.
  • ריהוט גן: לרוב מדובר על פינות זולה מעוצבות ונוחות המאפשרות לאורחים שלכם לקחת רגע של אתנחתא (כן, גם לפתוח כפתור במכנסיים למי שצריך). בדרך כלל פינות אלו מאופיינות בעיצוב קליל ונינוח יותר שמתאים גם לילדים הקטנים שיכולים להניח ראש ולנמנמם בינתיים עד שהגדולים יסיימו לפזז ברחבה.
  • כלי אוכל וכלי הגשה: לא תמיד חברות הקייטרינג מספקות את כלי האוכל וההגשה ולכן יש לוודא כי החברה להשכרת ציוד לאירועים בצפון איתה בחרתם לעבוד, אכן משכירה את אלו ובסגנון שאתם רוצים.
  • ציוד הגברה ותאורה: בין אם מדובר על אירוע באולם ובין אם על אירוע בחוץ, לעתים אנו זקוקים לציוד הגברה נוסף על זה הקיים או חסר. במידה ואכן זה המצב אצלכם חשוב לוודא את תקינותו ולבדוק את איכות הסאונד והתאורה טרם תחילת האירוע על מנת שלא תהיינה הפתעות לא נעימות.
  • דקורציה מותאמת אווירה: כשהשלמה לאווירה העיצובית של האירוע שלכם, חשוב להוסיף את האקססוריז ש"ייסגרו את הפינה". בהתאם לאופי האירוע שלכם, בדקו מה יכולה חברת השכרת הציוד לאירועים בצפון להציע לכם בעניין.

**טיפ חשוב: כאשר אתם שוכרים ציוד לאירועים, חשוב לבחור את הציוד המתאים לסוג האירוע שאתם מארגנים, לגודל האירוע ולתקציב שלכם. כדאי גם לקבל הצעת מחיר מכמה חברות שונות לפני שאתם מקבלים את ההחלטה.

טיפים להשכרת ציוד לאירועים בצפון

  • התחילו לתכנן את האירוע שלכם מוקדם ככל האפשר- מה שיאפשר לכם מספיק זמן לבדוק את האפשרויות של השכרת ציוד ולקבל ולהשוות הצעות מחיר מכמה חברות שונות.
  • חישבו על סוג האירוע שאתם מארגנים, מה גודל האירוע ומה המסגרת התקציבית שלכם- הכנה מוקדמת שכזו תסייע לכם לצמצם את האפשרויות והעלויות של ציוד להשכרה.
  • חפשו באינטרנט-  ישנם אתרי אינטרנט רבים המציגים רשימות של חברות להשכרת ציוד לאירועים בצפון. אתם יכולים לחפש לפי עיר, אזור, או ציוד ספציפי שאתם מחפשים.
  • בקשו המלצות מחברים או משפחה- אם מישהו שאתם מכירים כבר שכר ציוד לאירועים, בקשו ממנו המלצה על חברה טובה.
  • קבלו הצעת מחיר מכמה חברות שונות לפני קבלת ההחלטה- כך תוכלו להיות רגועים שקבלתם את המחיר הטוב ביותר.
  • ודאו שכל הציוד שאתם שוכרים תקין ועובד בצורה תקינה- כמובן הקפידו להחזיר את הציוד בזמן ובמצב תקין.
  • קראו את חוזה ההשכרה בזהירות לפני החתימה- כדאי לדעת מה קורה במקרים של זה יעזור לך להבין את נזק או אובדן של הציוד.

בהצלחה!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות