fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: אתי ששון מחדרה מסבירה למה היא ישנה עם 12 כלבים במיטה ולא עם בן זוג

מעצבת השיער בת ה-53, מעידה על עצמה שהיא חובבת כלבים מילדות ויותר מזה: "הכלבים, הם חיי"
אתי ששון וכמה מהכלבים \ צילום: איילת קדם
אתי ששון וכמה מהכלבים צילום: איילת קדם

 

החברים הכי טובים של אתי ששון

לאתי ששון מחדרה, מעצבת שיער במקצועה, יש בדירתה 12 כלבים. עשרה מהם, מגזע פומרן. ועוד שניים אסופים. הדבר הראשון שנתקלים בו, כשמגיעים לדירה, הוא רעש של נביחות. וזה לא מפתיע. הדבר השני, שדווקא כן מפתיע, הוא הניקיון. ביתה של אתי ששון, המתגוררת ביחד עם אימה הקשישה, מצוחצח. "אני מנקה כל הזמן", היא מגלה ומוסיפה: "ויש לי שתי מטפלות, שמוציאות החוצה את הכלבים. שלוש פעמים ביום". הכלבים, אגב, ישנים איתה במיטה הזוגית שבחדרה. אליה, הוצמדה גם מיטה בודדת נוספת. כדי שהמקום יספיק לכולם.

איך התחיל סיפור האהבה שלך עם הכלבים?

"מילדות. אימא שלי, משוגעת על חיות אפילו יותר ממני.  אבל את הכלבים האלה, שעכשיו ברשותי, התחלתי לגדל לפני שמונה שנים. הייתה לי אז כלבת האסקי סיבירי, אוניל שמה, שמתה מזקנה בגיל 17. והיה לי קשה מאוד. אז קניחתי את הפומרנית הראשונה שלי, מסי. ואז חשבתי למכור את הגורים והבאתי לה מזווג. אבל לא יכולתי להיפרד מהגורים של מסי. מכרתי בסוף רק אחד, וגם אותו בקשתי שיחזירו לי. וככה, נשארו אצלי חמישה גורים וכלבה".

רגע, אבל יש לך עוד ארבעה פומרנים

"נכון. אימא שלי, הביאה את שלושת כלבי הפומרן שלה. כשהיא עברה לגור איתי. ואת הפומרנית העשירית, לולה, היום בת תשע, הצלתי מהתעללות. לפני חמש שנים, הוצאתי אותה מידיו של סוחר כלבים. היא הייתה בתוך חול, עם בעיות מאוד קשות בדרכי השתן, עם גידול ממאיר ובלי שיניים בכלל. אז שילמתי עליה 6000 שקלים ולקחתי אותה לוטרינר ד"ר יאיר גרשקוביץ. האחד והיחיד. שניתח אותה. והיא בסדר גמור עכשיו".

והשניים הנוספים?

"אסופים, מצאתי אותם ברחוב".

כמה כסף עולים לך הכלבים לחודש?

"רק האוכל, בלי טיפולים וטרינרים בכלל-2000 שקלים. והוטרינר ד"ר יאיר גרשקוביץ, מגיע אלי הבייתה במסירות נפש. יש פעמים, שבהן הוא אפילו לא גובה ממני כסף. וכל הכלבים שלי מעוקרים ומסורסים, ואנחנו משפחה לכל דבר. ואת רואה בעצמך: הבית שלי לגמרי סטרילי. אני גם תורמת לעמותות, ככל שאני יכולה. כל הכסף שלי, הולך על הכלבים. וגם פונים אלי אנשים רבים, שמכירים אותי ואת אהבתי לכלבים. וגם שם, אני עוזרת ככל שאני יכולה".

ומה עם זוגיות?

"כל מי שהכרתי, לא היה מוכן לישון עם הכלבים. אז אני לא צריכה. הכלבים, הם חיי".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות