fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפנים החדשות בעולם הדוגמנות: בתו של זמר מפורסם

תכירו את נויה דדון (18) – בתו של הזמר אמיר דדון, שעושה בימים אלה את צעדיה הראשונים כדוגמנית
הופעת בכורה בעולם הדוגמנות. נויה דדון עם המאפרת הראשית נועה סול מתן צילום: ניר פקין

נויה דדון (18) בתו של הזמר אמיר דדון, רשמה קמפיין ראשון בעולם הדוגמנות כשהשתתפה ודגמנה לראשונה באירוע חגיגי שערכה רשת הקוסמטיקה SACARA, במסגרתו השיקה את הלוקים לקראת חג פורים 2023 ומוצרי איפור חדשים.

האירוע הצבעוני נערך בקניון הזהב בראשון לציון, שם נפתחה חנות קונספט ייעודית לחג הפורים. דדון, שחשפה את הלוקים החדשים, סיפרה שאביה מאוד גאה בה ותומך בה בהחלטה להתחיל לדגמן. במקביל, היא מתכוננת לגיוס לצה"ל בחודש הבא ומתוכננת להיות בחיל האוויר. היא גם לא ויתרה על טיול לפני הגיוס וחזרה בימים אלה מחופשה משפחתית בתאילנד.

דדון, שהוחתמה לאחרונה בסוכנות הדוגמניות יולי, התגלתה על ידי הסקאוטרית הראשית של הסוכנות, כאשר מלצרה בבית קפה שכונתי באזור מגוריה בעמק חפר. מתברר גם, כי התפוח לא נפל ממש רחוק מהעץ. היא לומדת גיטרה במשך 5 שנים ולאחרונה החלה גם לשיר. עוד סיפרה דדון, כי השלב הבא זה להופיע עם אביה, אמיר, על במה אחת, אבל כרגע היא שרה רק בבית. ואם תהיתם, היא לא רווקה וחובקת בן זוג במשך שנתיים העונה לשם דניאל, בן 19, אותו הכירה בבית הספר.

מיד לאחר אירוע ההשקה מיהרה דדון להתכונן להופעה של אביה בהאנגר בתל אביב, מופע שנערך לרגל עשור לאלבומו השני – "יש אין סוף". נויה שיתפה כי השיר שהיא הכי אוהבת הוא "אור גדול" אשר נכתב בהשראתה.

אמיר דדון, הוא אחד הזמרים האהובים בישראל. לדדון 2 ילדים כשנויה היא הבת הבכורה במשפחה.

 

* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות