fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זויה גריל בר" – פתוחה בשישי – שבת

בשרים על הגריל, מרקים לחורף, סלטים מכל הירקות והטעמים. חוויה של בשר על האש
זויה גריל בר - מסעדת גריל ומקום לארועי משפחה ועסקים

זו בשורה לתושבי נתניה שמשתוקקים למסעדה טובה גם בסופי השבוע. מסעדת "זויה גריל בר" בתחנת הדלק השחר על כביש החוף פתוחה גם בימי שישי ושבת. המסעדה שפועלת בכל יום, לאורך כל השבוע בין השעות 11:00 – 23:00 מציעה תפריט מגוון של בשרים על הגריל, מרקים לכבוד החורף וסלטים שרק הדמיון שלכם יכול להרכיב אותן. בכל יום ארוחה עסקית, תבשיל היום ומנות מיקס גריל נדיבות. על הגריל עומד רמי שהמנות שהוא מגיש הן נדיבות כיד המלך.

רמי על הגריל הפתוח

היינו שניים, פתחנו בטעימות נדיבות של סלטים.  שאלנו את רמי על מרק היום שהיה הפעם מרק עדשים, אבל היו גם מרק ירקות, מרק שעועית וגולש. תוך דקות ספורות הגיעו השיפודים והאנטריקוט מהגריל הפתוח. רמי הציע מיקס גריל של קבב, פרגית וכבש במחיר פיקס של 100 שקלים. יש ממולאים ויש קציצות וגם פרגיות ממולאות ומה שחשוב הוא שהבשרים טריים בכל יום. הצ'ופר לקינוח על חשבון הבית מלבי וקפה שחור.

סלטים מלוא השולחן
בשרים טריים כל יום

המסעדה גדולה, מרווחת ונגישה ויש בה מקום לארוחות רבות משתתפים, ארועים משפחתיים ועסקיים וגם ארוחות בוקר…מהשעה 11:00. כן, וגם חניה.

הגישה למסעדה והיציאה ממנה היא נוחה מכביש החוף וגם מקרית נורדאו.

טל: 09-8862200    http://WWW.ZOYAREST.CO.IL

פתוח בשישי בערב ובשבת

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות