fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוח משרד הבריאות: ההמתנה במיון בלניאדו הקצרה ביותר בארץ

השהייה בחדר המיון בלניאדו עומדת על 1.9 שעות בלבד, לעומת 4.05 שעות במרכזים רפואיים אחרים. המנהל הרפואי בלניאדו, פרופ' צבי שמעוני: "הנתונים לא מפתיעים. הצוות של המחלקה לרפואה דחופה עובד במסירות"
לניאדו (צילום באדיבות לניאדו)
לניאדו (צילום באדיבות לניאדו)

דוח של משרד הבריאות שפורסם השבוע מעלה נתונים מעוררי הערכה על פעילות המרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו – זמן ההמתנה בחדר המיון בבית החולים הוא הקצר ביותר בקרב כלל בתי החולים בארץ.

הדוח בחן פרמטרים רבים בפעילות המחלקות לרפואה דחופה (חדרי מיון), כמו זמן השהייה, גורם מפנה למיון, גילאי הפונים, סיבות הפנייה ועוד. על פי הדוח, זמן השהייה במיון לניאדו עומד על 1.9 שעות בלבד – הקצר ביותר בקרב כלל בתי החולים בישראל.

הדוח מציג גם ממצאים בנוגע לטווחי זמן מוגדרים יותר: 7 אחוז מהפונים ללניאדו שהו במיון פרק זמן שלא עלה על 30 דקות; 16 אחוז מהפונים שהו במיון לניאדו עד שעה ו-29 אחוז שהו במיון עד שעתיים. מתוך 100 אחוז הפונים למיון לניאדו, 23 אחוז היו מטופלים מעל גיל 65 ו-18 אחוז מתחת לגיל 18.

הדוח בחן את עבודת חדרי המיון, ללא התייחסות למיון נשים היות ובמיוני הנשים השונים קיימים פרמטרים אחרים אותם יש לבחון.

לחדר המיון בלניאדו מגיעים כ-84 אלף איש בשנה והמספר גדל בהתמדה. האוכלוסייה אותה אמור לשרת חדר המיון (כ-300 אלף תושבי אזור השרון), לעומת זמן השהייה הנמוך ביותר בקרב כלל בתי החולים – מעיד על עבודת צוות יוצאת דופן באיכותה.

לניאדו (צילום באדיבות לניאדו)
לניאדו (צילום באדיבות לניאדו)

המנהל הרפואי בלניאדו, פרופ' צבי שמעוני: "הנתונים הללו לא מפתיעים אותנו. הצוות הרפואי והסיעודי של המחלקה לרפואה דחופה בלניאדו עובד במסירות שלא תיאמן, יום ולילה, כדי להקל ככל הניתן על הפונים. העבודה מתבצעת תוך הקפדה על טיפול קליני מקצועי ואיכותי ושימוש בטכנולוגיות הדמיה ובדיקה מהמתקדמות ביותר. אני מברך את הצוות על הישגים אלו ומאמין כי נמשיך לשמור על רמת טיפול כזו גם בעתיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות