fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעיריה החליטו לגבות עבור שימוש במעלית לים

חברות המועצה טלי מולנר וליאורה לוי יבקשו לבטל את רוע הגזרה. בינתיים נמסר כי הכוונה לגבות מתיירים ותושבי חוץ.

עשרה שקלים בעבור שימוש במעלית לירידה ולעליה לים. זה מה שהחליטו בעיריה לגבות מהתיירים ומתושבי חוץ. תושבי העיר יאלצו להציג לפקח העיריה שיוצב במקום כרטיס תושב. כן, הבנתם. עכשו מוצב שם מאבטח ומעכשו יוצבו עוד שני פקחים אחד במפלס הטיילת ואחד במפלס הים. " האם בדקתו מי יורד במעלית? קשישים ותיירים וילדים האם

אותם העיריה מתכוונת לשדוד. זו חוצפה. הנזק גדול יותר מההכנסה. ויוסיפו שני עובדי עיריה לשמור על הגביה במקום וישלמו להם משכורת שעלותה כגובה הגביה. במה הועלנו. זה כל כך מטומטם לעשות את זה בעיר תיירות. כנראה שהעיריה במצוקה כספית קשה" אומר תושב העיר שנחרד לראות את המכונה. לא עברו כמה שעות ובעיריה החליטו לכסות את מכונת הגביה. המאבטח במקום לא יודע מה החליטו. ובעיריה כנראה יעשו חושבים.
צילום: יואל גנין
טלי מולנר מחזיקת תיק חופים במועצת העיר מוסרת מחו"ל: "בעקבות הידיעה שהועברה לידיעתי הבוקר על התחלת גבייה לירידה ועליה במעלית חוף סירונית בכוונתי לפנות לראש העיר בעינין זה ולפעול לביטול ההחלטה .
התשלום אומנם יגבה רק מתושבי חוץ אולם אני סבורה ,כמי שממונה על החופים ,כי השימוש במעלית צריך להמשיך להיות בחינם גם לתושבי חוץ ותיירים כפי שהיה עד כה.
מדובר בהחלטה שאינה מתיישבת עם הדרך שלנו לעידוד תיירות בעיר ועם הנגשת הדרכים לחופים ולעניות דעתי יש כאן החלטה שגויה של אנשי המקצוע ובכוונתי לפעול לביטולה.
המעלית צריכה להמשיך להיות שירות עירוני חינמי לכולם !"
חברת מועצת העיר ליאורה לוי:
"מקבלי ההחלטות לא מבינים דבר וחצי דבר בתיירות .הרוב המוחלט של התיירים בקיץ בעיר שלנו הם צרפתים. הספקתי לדבר על זה עם מספר קרובי משפחה בצרפת שראו את הפוסט ברשת.
ביום ראשון בצרפת זה יום הבסטיליה ואחרי התאריך הזה התיירים מגיעים בהמוניהם.
לעשות את זה יומיים לפני התאריך הנ״ל וביום שישי לפני שבת – לא היה יכול להיות תזמון יותר גרוע.
כל התיירים ידברו על זה בבתי כנסת בצרפת בשבת. וחלקם (מי שיכול כמובן) יחליט  לשנות את יעד החופשה שלו לתל אביב, לבת ים או לאשדוד!
 וככה. בהחלטה אחת הרגו לאלפי בתי עסק, עסקים קטנים, מסעדות, קיוסקים וכו׳ את הפרנסה של הקיץ!"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות