fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זמן איכות עם הילדים: הכנת חטיפי גלידה עם הפתעות

בשל המלחמה, אנו ממעטים כעת לצאת לבילויים במסעדות. זה הזמן לנצל את השהות עם הילדים בבית, להיכנס למטבח ולהכין חטיפי גלידה שימתיקו מעט את האווירה
חטיפי גלידה עם הפתעות צילום: יח"צ

בימים לא פשוטים אלה, ימי המלחמה, אנו נאלצים לצאת פחות ולהישאר יותר בבית עם הילדים. הורים רבים מחפשים פעילות משותפות שתעסיק מעט את הילדים. אז אין כמו המטבח שיעזור להפיג את הפחדים או את השעמום ולהעסיק את הילדים בהכנת משהו טעים ומפנק.

חברת בן אנד ג'ריס מציעה מתכון שמתאים כמנה אחרונה, טעימה, יפה ומפנקת, להכנת חטיפי גלידה עם הפתעות מתוקות, שינעימו את הזמן בבית וינתקו את הקטנים מהמסכים.

רכיבים :

  • 2 פיינטים גלידת שוקולד של בן אנד גריס/ 800גרם גלידה שקיימת במקפיא.
  • 275 גרם מרשמלו.
  • 4 כפות חמאה.
  • 475 גרם של קורנפלקס האהוב עליכם.
  • 1/2 כוס שוקולד צ'יפס (אופציה).

הוראות הכנה:

  1. מניחים את הגלידה על השיש בזמן שמכינים את הקורנפלקס ומאפשרים לו להתרכך קלות. מכינים תבנית מרובעת בגודל 22 ס”מ, מניחים נייר אפייה ומרססים עם תרסיס שמן. בנוסף מכינים ומניחים בצד נייר אפייה נוסף באותו גודל. בסיר גדול, ממיסים את החמאה, מוסיפים מרשמלו, ומערבבים עד שנמס. מוסיפים את הקורנפלקס וממשיכים לערבב בעדינות עד לערבוב מלא.
  2. מוזגים חצי מתערובת הקורנפלקס והמרשמלו לתוך התבנית ולוחצים קלות על השכבה. כאשר אתם מרגישים שיש לכם ריבוע יציב, הוציאו מהתבנית על ידי משיכת נייר האפייה. מניחים את החתיכה השנייה של נייר אפייה בתוך התבנית ומרססים עם תרסיס שמן. מוסיפים את שארית תערובת המרשמלו וקורנפלקס ולוחצים קלות את השכבה לתחתית התבנית. מוסיפים את 2 הפיינטים של גלידה ומיישרים את שכבת הגלידה מעל לשכבת הקורנפלקס והמרשמלו..
  3. מניחים את שכבת הקורנפלקס והמרשמלו הראשונה שהכנו מעל הגלידה, לוחצים עליה קלות כך שהכל מתיישר עם החלק העליון של התבנית. מכסים את התבנית ומכניסים למקפיא למשך שעה לפחות.
  4. מוציאים מהמקפיא ומשחררים את החטיפים על ידי משיכת נייר האפייה. אפשר להשתמש בסכין או תרבד כדי לשחרר את הקצוות או כדי לעזור לתמוך בתחתית של החטיפים בזמן שאתם מוציאים אותם. מעבירים אותם לקרש חיתוך וחותכים לריבועים או לשורות. עוטפים כל חטיף באופן נפרד עם נייר אפייה או ניילון נצמד ומחזירים למקפיא. מגישים ונהנים!

אפשרות נוספת : מיסים 1/2 כוס של שוקולד צ’יפס במיקרוגל לסבבים של 20 שניות עד אשר נמס לגמרי, ומזלפים מעל החטיפים. השוקולד אמור להתקשות מיד עם מגע, אך אם הוא לא מתקשה, אפשר להחזיר אותם למקפיא למשך 5 דקות לפני שעוטפים.

שיהיו לנו ימים טובים ומתוקים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות