fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוכבי אופניים שרכבו לביתו של בנימין נתניהו בקיסריה, קבלו קנסות ולא הורשו להיכנס לרחוב

הרוכבים, מפרדס חנה כרכור ועמק חפר, רכבו לביתו של בנימין נתניהו בטור ארוך תוך שמירה על מרחק. דודי יפה, שרכב עם בת זוגו: "לפחות עשרה מאיתנו, קבלו קנסות. לא התקהלנו"
דודי יפה ובת הזוג, המסע לביתו של בנימין נתנייהו \ צילום: פרטי
דודי יפה ובת הזוג, המסע לביתו של בנימין נתנייהו צילום: פרטי

בשבת בבוקר החלה דרכה שיירה של כ-70 רוכבי אופניים, לעבר ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקסריה. הרוכבים, התארגנו לרכיבה ספורטיבית, כהגדרתם. לביתו של ראש הממשלה בניימין נתניהו. הכולל רכיבה יחידנית עד לנקודת המפגש שסוכמה מראש, ואז רכיבה בטור. המסע אמור היה להמשיך עד לביתו של בנימין נתניהו בקסריה. אלא שהמסע לא צלח לפי התוכנית. ניידת משטרה המתינה להם בנקודת המפגש שבאור עקיבא וליוותה את מסע הרכיבה. כשהגיעו, חולקו להם דוחות. על ידי שוטרים שהגיעו למקום.

 

"קראנו לשוטרים": תתעוררו"

דודי יפה, תושב היישוב שהצטרף  לרכיבה ביחד עם בת זוגו, מספר על המסע: "כשהגיע המסע לנקודת המפגש בקניון אורות שבאור עקיבא, חיכתה לנו שם ניידת. ואנחנו לא מבצע אנטבה, וגם לא איזה כור גרעיני. אלא קבוצה שקטנה של רוכבים. הניידת ליוותה את טור הרוכבים עד שהגיע המסע סמוך לרחוב של בניימין נתניהו. שם, ראינו מחסום של משטרה. שמנע מאיתנו את הכניסה לרחוב. אז נעצרנו. וחלק מהחבר'ה דברו במגפון. הם אמרו, את מה שבדרך כלל אומרים על ראש הממשלה. שנאשם בשלושה כתבי אישום ודואג רק לאינטרסים האישיים שלו. תוך חקיקת חוקים, שפועלים לטובתו האישית. יש גם מי שדברו הרבה מאוד עם המשטרה ועל המשטרה. קראנו לשוטרים: 'תתעוררו. אנחנו אתכם, אבל אתם לא רובוטים. ואז, הגיע פתאום מישהו מהפיקוד והחליט לתקוע לנו קנסות. בנוסף, הגיעה ניידת נוספת עם שתי שוטרות, שבקשו מאיתנו פרטים. אני ובת זוגי, קבלנו שני קנסות. השוטרות לקחו מאיתנו פרטים ורשמו במחשבים שלהן. הן אמרו שהפרנו את החוק. רכבנו מעבר לקילומטר וגם התקהלנו. והקנסות יגיעו אלינו בדואר בתום המסע. בתכלס, לא הפרענו לאף אחד. שמרנו על שקט ועל מרחק".

 

אורי שדות, רוכב לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, באמצע המסע \ צילום: פרטי
אורי שדות, רוכב לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו באמצע המסע \ צילום: פרטי

 

"רק ככה נזיז משהו"

גם אורי שדות, 78 מפרדס חנה, הצטרף לרוכבים ברכיבה לביתו של בניימין נתניהו. "אני מבוגר ואחרי שני ניתוחים קשים", הוא אומר, " אבל מכיוון שאני יודע שרק ככה נזיז משהו, הצטרפתי. מכיוון שאין לי כושר מי יודע מה, נסעתי במכונית שלי עד נקודת המפגש, בקניון אורות. שם הורדתי את האופניים מהרכב וראיתי את ניידת המשטרה. זה מאוד הפתיע אותי, שחיכתה לנו שם ניידת. בטח מישהו דיווח להם. ההתנהגות הזאת של השוטרים, היא לא לעניין. מה נדבקתם? מה אתם רוצים? אבל זה לא יעצור אותנו ובטח שלא אותי. אני פעיל בכל המחאות. אחרי הרכיבה, עוד הספקתי להיות במחאה נוספת, בערב".

 

מהמשטרה נמסר על המסע: "שוטרי תחנת חדרה הגיעו לקיסריה בשבת, בעקבות דווח על קבוצת רוכבי אופניים. אשר נעצרו באחד הרחובות ביישוב והחלו מחאה במקום. דוחות נרשמו לרוכבים, בגין הפרת הסדר והתקנות".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות