fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המתקשר החדרתי ינון בן דוד, רגע לפני הסגר: הקורונה תדעך, גדעון סער- ראה"מ הבא

בחודש מרס כבר נוכל לנשום לרווחה אחרי הקורונה. אבל אז יתחילו עימותים צבאיים
ינון בן דוד (צילום: הילה אייזינגר)
ינון בן דוד (צילום: הילה אייזינגר)

לקראת הסגר הקרב ובא, שיחל מחר בשעה חמש אחר הצהריים, מרגיע המתקשר ינון בן דוד ואומר: "בעוד שלושה חודשים, כבר יהיה בסדר. המגפה תירגע ומדינת ישראל תחזור למסלול". ועוד הוא מבטיח: "ביבי נתניהו, עתיד לעזוב את החיים הפוליטיים. וראש הממשלה הבא אחריו, יהיה גדעון סער". ולאור נבואות העבר שלו, שעל פי רוב מתממשות איכשהו, אולי אפשר להאמין שזה עוד יקרה.

 

ביבי אאוט, גדעון סער אין

המצב, רגע לפני הסגר, נראה הזוי מתמיד

"כן, זה נכון. יש פה עכשיו, בישראל, רצף של אירועים שבהחלט אי אפשר לעקוב אחריהם. של סגרים ובחירות וקורונה ומה לא. אבל בשורה התחתונה, וכמו שכבר אמרתי בראיון לחדשות חדרה בתקופת החגים: ביבי נתניהו עתיד לעזוב את החיים הפוליטיים. ועכשיו זה כבר מתחיל לקרות. אני יכול לראות, שנתניהו יתפטר מיוזמתו. למרות שאני לא בדיוק יודע איך, וזה באמת מפתיע. אלפי מפגינים לא עזרו ושום דבר לא הזיז. אבל זה עומד לקרות. וכבר ממש רואים את זה. והמפה של בנימין נתניהו מראה שתהיה עוד פרשייה אחת, הקשורה אליו".

אז מי ראש הממשלה הבא?

"לגדעון סער, יש תאריך לידה שהוא מצויין לראשות ממשלה. תאריך הלידה שלו, הוא קלאסי להנהגה ולשליטה. חלקים גדולים מהליכוד, עוד יעזבו בהמשך את המפלגה ויחברו אליו. מלבד אותם אלה, שעזבו עד עתה. גדעון סער, הוא ראש הממשלה הבא. והמפלגה שלו, לא תהיה בסגנון של כחול לבן. של בקושי קדנציה אחת וגמרנו. היא כאן, כדי להישאר".

 

עימותים עם עזה

ועוד מוסיף ינון בן דוד ואומר: "בני גנץ, יעזוב את החיים הפוליטיים לחלוטין. וכך גם גבי אשכנזי. וציפי לבני חוזרת. יאיר לפיד, יביא אליו כוחות חדשים ומעניינים. ומפלגת העבודה, תעבור טרנספורמציה ותחבור לגוף אחר. לדעתי, יש סיכוי סביר שרון חולדאי יעמוד בראשה. ולפי התחזית שלי, מפלגת העבודה כן תעבור את אחוז החסימה. למרות שבכל הסקרים, זה לא נראה ככה.".

עזוב בחירות. אנחנו לפני סגר: מה עם הקורונה?

"החל מחודש מרס, ישתפר המצב. הרוב יהיה אז כבר מאחורינו. אבל אז, יש איזו תחושה באויר של מנוחה מהקורונה. אבל יהיו עימותים עם הגבול הצפוני וגם עם עזה. כי בכל זאת, זה המזרח התיכון".

אוקיי, ובגדול: תהיה יציבות פוליטית?

"כן. תהיה חזרה לערכיות ויהיה סדר, את זה אפשר בהחלט לראות. וגדעון סער, אגב, יפעל מתוך ערכיות ומוסריות. מילה שלו, תהיה מילה. ואני אומר את זה, על אף העובדה שבאופן אישי-אני לא אבחר בו. אולם כך יהיה".

ומה עם בנט?

"הוא האיש שמנצח בסקרים. אבל התוצאה שלו אחרי הבחירות, תהיה עגומה"

והשמאל?

"השמאל, יחזור לפרונט רק בעוד מערכת בחירות אחת, או אפילו שתיים".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות