fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החיילות המצטיינות של בנימינה

סגן קורל ברכה וסמ"ר מאיה וולקה, שתיהן מבנימינה, קיבלו אותות הצטיינות של צה"ל
קורל ברכה (צילום: באדיבות דובר צה"ל)

כמדי תחילת שנה, נערכים טקסי הצטיינות בחטיבות ובחילות השונים של צה"ל, לכבוד החגים. השנה מככבת בין המצטיינים סגן קורל ברכה, תושבת בנימינה, המשרתת כקצינת חמ"ל בחטיבת פארן.

קורל ברכה נבחרה לקבל אות הצטיינות מפקד חטיבת פארן בטקס שנערך בחטיבה לכבוד ראש השנה. קורל התגייסה באוגוסט 2017 לתפקיד סמב״צית בחטמ"ר 474. לאחר 8 חודשים בתפקיד, היא יצאה לקצונה ושובצה כקצינת חמ"ל בחטיבת פארן. היא מספרת למה בחרה דווקא בתפקיד זה: ״אמנם לא בחרתי את התפקיד, אך אחותי הייתה גם סמב"צית והגעתי לתפקיד עם מוטיבציה גבוהה מאוד. החלטתי לצאת לקצונה בשביל לפתח חיילות ולעשות תפקיד משמעותי. ההצטיינות מראה לי שאני עושה דברים נכון, אני עושה כמיטב יכולתי ונותנת מעצמי בשביל החיילות, האגף והחטיבה כאחד. זה בראש ובראשונה, והשאר – הכל בכיף״.

סמ״ר מאיה וולקה בת 22, מתגוררת בבנימינה ומשרתת מזה כשנתיים כמפקדת מדור הנדסה בפיקוד הדרום. היא התחילה את שירותה הצבאי כמדריכת כושר קרבי בחיל האוויר, השתחררה אחרי שנתיים של שירות סדיר, וכשיצאה לאזרחות הציעו לה לחזור לצה״ל בתור מפקדת מדור הנדסה בפיקוד הדרום.

מאיה מספרת כי עבורה השירות בחיל ההנדסה הוא משמעותי ורלוונטי: ״אני שמחה לבצע את התפקיד הייחודי שנפל בחלקי, זו זכות״.

סמ"ר מאיה וולקה מבנימינה
סמ"ר מאיה וולקה מבנימינה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות