fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

183 משפחות כבר הצטרפו לפרויקט OLYMPIA TOWERS

הפרויקט הייחודי בשכונת גלי ים משלב אורח חיים בריא עם ספורט בלי לצאת מהבית. הוא נבנה בסטנדרט בנייה גבוה וממוקם סמוך למרכזי תרבות וספורט
אולימפיה טאוורס | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן
אולימפיה טאוורס | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן

קבוצות כפיר שובל מתחמי מגורים, הבונות את פרויקט OLYMPIA TOWERS – מגדלי הספורט של קרית ים בשכונת גלי ים החדשה מדווחת, כי עד כה 183 משפחות רכשו בו דירות. הפרויקט הייחודי משלב אורח חיים בריא עם ספורט בלי לצאת מהבית. הוא נבנה בסטנדרט בנייה גבוה עם חדר כושר וג'מבורי פרטי בבניין וממוקם סמוך למרכזי תרבות וספורט. בפרויקט מוצעות למכירה דירות ארבעה חדרים עם מרפסת, חנייה ומחסן קומתי צמוד לדירה. המחירים: החל מ-1.025 מיליון שקלים. בפרויקט יוקמו ארבעה בניינים, מתוכם שני מגדלים של 25 קומות ושני בניינים של 10 קומות.

מהקבוצות כפיר ושובל מתחמי מגורים נמסר, כי לראשונה בצפון תוקם שכונה דיגיטלית שבה ישולבו אמצעים טכנולוגיים כגון: מצלמות אבטחה המקושרות למוקד העירוני, תאורה חכמה, תשתית רשת במתחמים הציבוריים, ניהול חכם של פינוי אשפה ואפליקציה שתיתן אפשרות לקשר עם התושב בשגרה ובחירום.

הפרויקט עוצב על ידי משרד האדריכלים אלף-בית, שבראשו עומד האדריכל זהר אלטמן. משרדו מופקד על תכנון השכונה כולה. הדירות עדיין מוצעות במחירי פריסייל.

שכונת גלי ים נמצאת במיקום מרכזי ומתאפיינת ברבי קומות, שמצידם האחד נוף מרהיב של הים התיכון, ומהצד השני אגם הברבורים בחי פארק והיכל התיאטרון של קרית מוצקין. בסמוך לשכונה פארקים ושטחי ציבור רחבים, ירוקים ונגישים, שבילי אופניים ומסלול ריצה לחוף הים. בנוסף, נמצאת בתכנון הקמתו של גשר עילי שיחבר את השכונה לקרית מוצקין וכן בניית בתי ספר וגני ילדים.

מהחברות היזמיות נמסר: "המטרה שלנו היא לייצר חוויית מגורים שנותנת דגש על אורח חיים בריא ומשלבת ספורט בפרויקט ששם את חוויית המגורים במקום הראשון ומעניק לדיירים ערך חווייתי מוסף, המאפשר שילוב בין ספורט לבין אורח החיים המודרני העמוס, בלי לעזוב את הנוחות של הבית".

חברת נועם design נבחרה לעצב את הלובאים ולנהל את שינויי הדיירים בפרויקט.

קבוצת כפיר חוגגת 40 שנות מוניטין ומאות יחידות דיור במגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובמחירים הטובים ביותר. לכל הפרויקטים ליווי בנקאי אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות