fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תזכרו איפה קראתם עליהן לראשונה

אן בן ציון ושירז שוקרון, שתיהן מהקריות, ישתתפו בחול המועד סוכות במופע "טיק טוק" שנוצר בהשראת האפליקציה שסוחפת את הצעירים בכל העולם. עבור שתיהן זו הגשמת חלום
שירז שוקרון ואן בן ציון | צילומים: יח"צ
שירז שוקרון ואן בן ציון | צילומים: יח"צ

אם אתם מעל גיל 20 סביר להניח שלא שמעתם על אפליקציית טיק טוק, שסוחפת אחריה מיליוני צעירים – הפלטפורמה הכי חזקה היום לצילום סרטוני "ליפסינק" (סנכרון שפתיים). בשנים האחרונות האפליקציה הפכה יותר ויותר פופולרית ויצרה כוכבי רשת מפורסמים, חלקם משלנו.

אן בן ציון, 13, ושירז שוקרון, 21, שתיהן מהקריות, משתתפות במופע חדש, שבו כוכבי הרשת הגדולים בישראל פורצים את גבולות המסך ומגיעים לבמות הגדולות בחג הסוכות.

"כבר הופעתי על במות, אבל זה מרגש בכל פעם מחדש", אומרת אן, שאחריה עוקבים יותר מ-3330 אלף צעירים באפליקציית טיק טוק, "לעמוד מול הקהל ולראות את האנשים שצופים בך, בדרך כלל דרך הרשתות החברתיות, ומגיעים לפרגן ולתמוך זה מאוד מרגש".

סיפור המופע הוא סביב כוכב הרשת לאון שניידרובסקי, שהולך להגשים חלום ענק ולהרים מופע "טיק טוק" ראשון בארץ. בעזרת ארבעה מחבריו היוטיוברים, הוא בוחר את כוכבי ה"טיק טוק" שישתתפו במופע. כל האודישנים למופע מתרחשים על הבמה, כאשר לבסוף בוחרים מי יגשים את החלום; מעין גרסת 2020 למחזמר "שורת המקהלה" בשילוב רשתות חברתיות.

שירז שוקרון היא יוטיובורית מוכרת, עם יותר מ-100 אלף עוקבים בערוץ היוטיוב שלה. היא מעלה סרטונים מדי יום, והיא בהחלט מבינה את האחריות שמוטלת על כתפיה. היא מספרת: "פתחתי את ערוץ היוטיוב שלי כשסיימתי י"ב. בהתחלה התגובות שקיבלתי לא היו חיוביות, כי תמיד יהיו אנשים צרי עין. התעשייה הזו נראית נוצצת וכיפית, אבל התחרות היא מאוד קשה. למרות שהיו תגובות לא פשוטות, לא נתתי לזה להשפיע עליי. ראיתי שיש קהל שאוהב אותי והמשפחה תמכה בי מאוד. היום אני זוכה לעבוד במקצוע שהוא התחביב שלי. אני מקפידה להשריש ערכים בסרטונים שלי, לא להעלות תוכן שטחי או חלילה פוגעני. אני לא רוצה שהילדים שצופים בי ייחשפו להתנהגות לא הולמת".

בשונה משוקרון, בן ציון התחילה עוד בגיל 9 להעלות סרטונים לאפליקציה והפכה לכוכבת. "העליתי סרטונים לאפליקציה בשביל הכיף שלי, ממש לא תכננתי להתפרסם בזכותם. אחד מהסרטונים שהעליתי צבר הרבה לייקים, ומאז כל סרטון שהעליתי צבר יותר ויותר לייקים ועוקבים. אני בעצמי לא יודעת איך זה קרה. תמיד הסתכלתי על מפורסמים ודמיינתי לעצמי איך זה, אבל לא כיוונתי לשם. היום זה נחמד לקבל טעימה מהעולם הזה. אני הולכת במסדרונות בית הספר ושומעת ילדים מאזינים לשיר מהמופע שלנו. כולם מאוד מפרגנים".

שתי הנערות הצעירות רוקדות, שרות ומשחקות מגיל צעיר. שוקרון מספרת שהיא התחילה לשיר לפני שאמרה 'אמא ואבא', ובן ציון רוקדת מגיל 4. היום הן מגשימות חלום אחר חלום בזכות התמדה מעוררת הערכה. "בתקופת החזרות אני נוסעת לתל אביב ישר אחרי בית הספר וחוזרת בעשר בלילה", מספרת בן ציון, "זה קשה אבל זה הכיף שלי. אני נהנית מזה והמשפחה שלי מאוד תומכת בי ועוזרת לי להגשים את החלומות שלי".

והן ממש לא מתכוונות לעצור בנקודה זו. "להופיע בפסטיגל זה החלום שלי, זה משלב את כל אמנויות הבמה, שירה, ריקוד ומשחק. אני מקווה להמשיך להופיע ולשמח", אומרת בן ציון, ושוקרון מוסיפה: "החלום שלי הוא לעבוד במוזיקה, אני שרה ומאז ומתמיד. אני רוצה להשפיע על בני הנוער בצורה חיובית דרך הסרטונים שלי, להיות שחקנית בינלאומית וגם ללמוד משהו בתחום הרפואה או הפסיכולוגיה. אני שואפת רחוק ולא מתביישת להגיד את זה".

בנוסף, יש להן מסר חשוב לכל החולמים באשר הם. "הפלטפורמה שאנחנו נמצאות בה כרגע, היא פלטפורמה שכל אחד יכול להצליח דרכה".

שוקרון מסכמת: "אם יש ילדים, נוער ואפילו מבוגרים שקוראים את הכתבה הזו ויש להם חלום להעלות את התוכן שלהם ולהשפיע על אנשים, פשוט תעשו את זה.  תביאו את עצמכם במאה אחוז ואין סיבה שלא תצליחו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות