fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב מוצקין נעצר בחשד לעבירות מין בקטינות ברשת

החשוד - אב לארבעה. החשדות המיוחסים לו ולחשוד נוסף, תושב נתניה, הם יצירת קשר עם ילדות וביצוע עבירות מין חמורות במספר הזדמנויות עד כדי שידול לאינוס
רשתות חברתיות | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

יחידה 105 בלהב 433 עצרה תושב קרית מוצקין ותושב נתניה, בחשד שביצעו שורה ארוכה של עבירות מין לכאורה בקטינות. החקירה מנוהלת בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה ובתיאום עם גורמי הרווחה.
על פי החשד, נהג אחד החשודים, בן 24 מנתניה, ליצור קשר עם עשרות קטינות בנות 17-9 והזדהה כנערה העונה לשם "שרית". לאחר שביסס את הקשר עימן, ביצע בהן במספר הזדמנויות עבירות מין חמורות במרחב הווירטואלי תוך ניצול בוטה של תמימותן, עד כדי שידול של קטינה לאינוס באמצעות הרשת. החשוד השני, תושב קרית מוצקין, בן 48, אב לארבעה ילדים, התכתב משך תקופה עם קטינות מתוך כוונה לבצע בהן לכאורה עבירות מין.
בשלב זה, לצד חקירת החשודים ובחינת חומר הראיות, ממשיכים במיקוד מאמץ חקירתי, בין היתר גם באיתור וגביית עדויות מקטינות נוספות, שייתכן שהחשודים יצרו עימן קשר או פגעו בהן, בהתאם לחשדות המיוחסים. המשטרה פרסמה רשימה של שמות כינוי ופרופילים פיקטיביים, בהם עשו החשודים שימוש ברשתות החברתיות: שרית (מהרצליה), אלון דביר, אלון.
משטרת ישראל מתריעה, כי לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב הורים, מחנכים, בני משפחה וכו', כי ייתכן שקטינה או קטין נוספים נפלו קורבן למעשיו, נא לפנות בהקדם למוקד 105 להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט, לגבי כל חשד או חשש באשר הוא.
יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות כלל ממשלתית למלחמה באלימות רשתית של שוטרים לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה. המוקד מעניק שירות הוליסטי לציבור בתחום עיסוקה של היחידה.
במסגרת יחידה 105 פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט. מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון בשישה ימים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות