fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

5 טיפים שיטיסו את התוכן שאתם כותבים לראש תוצאות החיפוש

אתם משקיעים רבות על התוכן שאתם יוצרים לאתר שלכם ועל קידום אורגני, אך משום מה אתם לא מצליחים לקבל מספיק תנועה לאתר? רוצים לדעת כיצד ניתן להגדיל את החשיפה שהתוכן באתר מקבל? הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר זה נלמד כל מה שחשוב לדעת על הגדלת החשיפה לתוכן, והגברת התנועה לאתר באמצעות תוכן זה.
טיפים להגדלת חשיפה | צילום: canva
טיפים להגדלת חשיפה | צילום: canva

להלן 5 טיפים יעילים ומעשיים להגדלת החשיפה שהתוכן באתר שלכם מקבל בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים, שיעזרו לתכנן תהליך קידום אורגני מוצלח יותר – רק באמצעות שיפור התכנים עצמם:

1. יצירת כותרת בשילוב הביטוי לקידום

כדי שהתוכן שלכם ייחשף לגולשים שמחפשים במנועי החיפוש, חשוב מאוד שהכותרת שלכם תכיל את הביטוי שאתם רוצים שעבורו המאמר יוצג לגולשים. למשל, אם אתם רוצים שמי שיחפש את השאילתה "ארונות מטבח מעוצבים" ימצא אתכם – אז חשוב שביטוי זה ישולב בכותרת העמוד. בנוסף, רצוי שמילת המפתח הזו תשולב בתחילת הכותרת, ולא באמצע או בסוף שלה.

2.
 השתמשו בשפה ברורה לגולש

אחד מהטיפים החשובים ביותר לכתיבת תוכן מוצלח שמנועי החיפוש "ירצו" להציג, ולקידום אורגני בכלל – הוא לכתוב תוכן איכותי, שמונגש לגולש בצורה אידאלית. כך שחוץ מהטיפים הקלאסיים שקשורים לאסתטיקה ולוויזואליות של התוכן (כמו חלוקה לפסקאות, שימוש בכותרות וכו'), כדאי גם להשתמש בשפה של קהל היעד. כלומר, חשוב להקפיד על כך שרמת המורכבות והניסוח של התוכן, תתאים לרמה של הגולשים שאתם רוצים שיקראו אותו. וזאת על מנת לשפר את חווית הגלישה והקריאה של הגולשים.

3.
מיקוד התוכן לביטוי בצורה טבעית ע"י שימוש בהטיות שונות

כשכותבים תוכן שאנו רוצים שיוצג במנועי החיפוש עבור שאילתת חיפוש מסוימת – חשוב מאוד לבצע אופטימיזציה לביטוי וחשוב לשלב את מילות המפתח בתוכן בצורה טבעית. למשל, אם אתם כותבים עמוד שירות באתר שלכם, שנקרא "תיקון פלאפונים", אז כדאי שחוץ מביטוי זה תשלבו בתוכן גם מילות מפתח נוספות בהטיות שונות – כמו תיקוני פלאפונים, תיקון פלאפון, תיקון נייד וכו'.

4.
הציגו בעיה ופתרונה בתמציתיות אך לא בצמצום

הגולשים ברשת מוצפים בהמון מידע, תוכן ופרסומות כמעט בכל רגע. ולכן, כשהם מחפשים מידע, ורוצים למצוא במהירות את מה שהם מחפשים, הם מרפרפים על רוב המידע, עד שהם מגיעים בדיוק למה שהם חיפשו. מהסיבה הזו, כדאי שבתכנים שלכם תציגו בהתחלה את הבעיה, ומיד לאחר מכן את פתרונה – כאשר כדאי לעשות זאת באופן תמציתי, אך לא באופן מצומצם מדי.

5.
בניית קישורים במאמר

במידה ואתם מקשרים מתוך המאמר באתר שלכם, למאמרים קשורים באתרים גדולים, ותיקים ומובילים בתחום, זה יכול לפעמים לעזור לכם לקבל יותר חשיפה מגוגל עבור מאמר זה. כאשר דרך נוספת להגדלת התנועה המגיעה לעמודים השונים באתר שלכם – היא לקשר מעמודים מסוימים באתר שלכם, לעמודים אחרים בתוך האתר שלכם (מה שנקרא – קישורים פנימיים). הקישורים הפנימיים יכולים לסייע לכם בבניית היררכיה נכונה לעמודי האתר, בהגדלת מספר העמודים הממוצע שכל גולש עובר ביניהם אחרי שנכנס לאתר שלכם, בהגדלת משך השהייה של הגולשים באתר, וכך גם בפרמטרים חשובים נוספים. ולכן, הקישורים הפנימיים חשובים במיוחד לקידום האורגני ולמאמצי הגברת החשיפה לתכנים שלכם.

לסיכום, כפי שניתן לראות, יש לא מעט דרכים שיכולות לעזור לכם להגדיל את החשיפה לתוכן שאתם מעלים לאתר שלכם. כך שאם אתם כבר משקיעים על יצירת תוכן איכותי ובעל ערך לאתר – בהחלט כדאי להשקיע עוד כמה דקות על ביצוע הטיפים שהוזכרו קודם לכן, על מנת למקסם את התוצאות של המאמצים שלכם.

מאמר אורח מאת אייל רחמים מנכ"ל דיגיטאץ' והבעלים של הבלוג SEOLINKS קידום אתרים המדורג במקומות הראשונים בגוגל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות