fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שירותים נוספים שמציעה חברת ההובלות Xhovala

צילום:Depositphotos

מעבר דירה או משרד מתקשר תמיד לתכולה גדולה וצורך בהעמסה ופריקה כבדה. אם לטיול אתם יכולים לארוז בעצמכם ולהוביל הכל לבד, אז כשעוברים דירה זה לא כל-כך פשוט ויש צורך להזמין שירותי הובלה. מעבר דירה זו משימה לא פשוטה וכדי להקל על חייכם, מומלץ לתאם שירות מובילים עם חברת Xhovala.

צוות החברה מורכב מאנשי מקצוע אמיתיים. אנשי מקצוע עם ניסיון בתחומים שונים, לכן הם מסוגלים לסגור פינות של מגוון נושאים חשובים. במידת הצורך המומחים מעניקים שירותים כמו: פירוק והרכבה של רהיטים, פירוק והתקנה של מכשירי חשמל ביתיים, אריזה מסודרת וקפדנית של רכוש לאספקה ​​בטוחה.

הובלה עם Xhovala: הצעות משתלמות

השירותים שהחברה מציעה:

  • רכב הובלות. בהתאם לכמות התכולה נבחר רכב שיוביל את הרהיטים שלכם במהירות ובמקצועיות למקום החדש. קיים חוזה שנחתם מראש עם אחריות לתכולה.
  • עבודה עם כלים מתאימים. על מנת לא לפגוע בשלמות החפצים, נבחרים חומרי האריזה, וציוד מיוחד להעמסה.
  • אריזה בטיחותית וחזקה. בהתאם לסוג התכולה, נבחר את סוג האריזה. כל קופסה תסומן בהתאם כדי שתוכלו למצוא הכל בקלות במקום החדש.
  • פירוק והרכבה. המובילים שלנו יוכלו גם לפרק ולהרכיב ציוד, רהיטים וכדומה. עלייה לקומה הנדרשת והצבת הריהוט לפי בקשת הלקוח. בנוסף, במידת הצורך העובדים עוזרים בניקיון ובפינוי אשפה.

אם בוחרים בהובל "הכל כלול", המומחים שלנו לא רק ידאגו לריהוט ולציוד שלכם, אלא גם יעזרו לכם בחסכון באנרגיות, בעצבים ובזמן. עבודה חכמה ומחושבת תמנע את הכאוס שכולם משייכים למעבר דירה.

למה כדאי להזמין הובלה עם Xhovala

הצוות שלנו מומחה בפתרון של בעיות מגוונות. הודות לניסיונם הרב, הצוות עובד במהירות, בצורה בטוחה, ומונע את הדאגה והטרחה של הלקוחות. החברה בעלת ניסיון של 11 שנים. במהלך תקופה זו פותחה רגולציה של פעולות שמבטיחה את איכות השירותים הגבוהה. ניתן לראות זאת גם בקריאת ביקורות של לקוחות שלנו.

צי רכב גדול מאפשר לארגן הובלה קלה ונעימה הן של חפצים גדולים ומסורבלים, והן של פריטים סטנדרטיים. גוף הרכבים מצויד במחברים מיוחדים המונעים תנועת חפצים במהלך הנסיעה. היתרונות העיקריים של בחירה בחברה הם מומחים מוסמכים, לוח זמנים נוח לעבודה, מחירים נוחים ומבחר רחב של רכבים. בנוסף, קיים מחסן עבור אחסון רהיטים זמני במידת הצורך.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות