fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיטה חדשה לחינוך טכנולוגי: מקרנים אינטראקטיביים בכיתות הלימוד

במסגרת שיתוף פעולה בין האקדמית גורדןן לחינוך ובין חברת הטכנולוגיות Eyeclick מוטמעים מקרנים אינטראקטיביים חדשניים בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ, במטרה לייצר למידה משמעותית ועמוקה אצל ילדים בכל הגילאים ובמגוון נושאי לימוד
לומדים עם מקרנים אינטראקטיביים | צילום: Eyeclick
לומדים עם מקרנים אינטראקטיביים | צילום: Eyeclick

"גורדון פדגוגיה חדשנית", החברה הבת של האקדמית גורדון לחינוך משיקה שיטת חינוך חדשנית באמצעות שימוש במקרנים אינטראקטיביים של חברת Eyeclick שנפרשים בכיתות הלימוד בבתי ספר ברחבי הארץ. באמצעות המקרנים של חברת יוכלו הילדים במגוון גילאים – מגיל הגן ועד חטיבת הביניים ללמוד מגוון נושאים, החל ממתמטיקה, דרך אמנות וכלה במדעים מדויקים ושפות בצורה טכנולוגית, מעניינת ומעמיקה. בתקופה האחרונה החלה המערכת להיכנס לעשרות בתי ספר, ביניהם בתי ספר בחברה הערבית.

כחלק משיתוף הפעולה, צפויה גורדון לסייע בפיתוח תכנים פדגוגיים עבור מערכת החינוך, באמצעות עשרות שנות ניסיון בתחום. המוצרים שהחברות מפתחות יוטמעו במערכת החינוך כבר בחודשים הקרובים ויאפשרו למידה אינטראקטיבית ומשמעותית לדור העתיד של תלמידי ישראל.

המכללה תעשיר את התכנים הפדגוגיים העדכניים ביותר בתחומי הדעת השונים. מיטב המרצים, החוקרים והסגל הטכנו-פדגוגי יסייעו בהפקת תוכן עשיר ומגוון. דגש מיוחד יינתן לנושא התאמת תכנים לקהלים מגוונים – הגיל הרך, ילדי היסודי, חטיבות הביניים והחינוך המיוחד.

יגאל שייניס, מנכ"ל "גורדון פדגוגיה חדשנית": "בעידן המודרני, לאחר שפרצה מהפכת הטאבלטים והסמארטפונים, הילדים זקוקים לגירויים תמידיים ולאתגרים אינטלקטואליים. הדבר הופך את תפקיד המורה למאתגר הרבה יותר. במקום למנוע כניסה של טלפונים חכמים לכיתות, אנשי החינוך צריכים לאמץ את הטכנולוגיות הזמינות ולרתום אותן לטובת יצירת דרכי הוראה חדשניות המותאמות לתוכני הדיסציפלינות השונות. גורדון מובילה בישראל את נושא שילוב החדשנות בחינוך, גם בהתאמת עזרים דיגיטליים לכיתות אך לא פחות חשוב, גם בפיתוח פדגוגיה מותאמת, ליווי אנשי החינוך בשטח ופיתוח מקצועי מותאם. כחלק מהעשייה, אנו אף מקימים בכל רחבי הארץ מרחבי למידה חדשניים אשר משלבים בין טכנולוגיה ופדגוגיה ולמעשה מאפשרים בכך לבתי ספר ולאנשי החינוך ללמד באופן אינטראקטיבי, פעיל, מערב ומעניין. שיתוף הפעולה שלנו עם חברת EyeClick יחשוף את צוותי ההוראה, החל מהגיל הרך ועד לחטיבת הביניים, למגוון אפשרויות למידה חדשות, אשר יקדמו את מערכת החינוך בישראל ברוח המאה ה-21".

לומדים עם מקרנים אינטראקטיביים | צילום: Eyeclick
לומדים עם מקרנים אינטראקטיביים | צילום: Eyeclick

אריאל אלמוס, מנכ"ל EyeClick: "המחשבה הייתה לפתח סוג חדש של חוויית משחק לילדים שמשלב בין המשחקים הקלאסיים ששיחקנו כילדים לטכנולוגיה של המאה ה-21. הפתרון היה בדמות פיתוח מקרן אינטראקטיבי משולב חיישנים, שהופך כל משטח עליו הוא מקרין, למשטח המגיב למגע ולתנועה, ללא כל צורך באביזרים נוספים עם משחקים לכל גיל. היופי בכלי שאנחנו מספקים הוא בכך שהוא מודולרי. המורים יכולים לבחור בתכנים שהוכנו מראש בכל נושא לימוד ולהשתמש בהם כמו שהם, או שהם יכולים להתאים אותם לצורכיהם ואף לבנות בעצמם שיעורים מאפס. המטרה היא שבעתיד, גם התלמידים ייקחו חלק ביצירת התוכן ויהיו שותפים בהכנת מערכי שיעור אינטראקטיביים לחבריהם לכיתה".

האקדמית גורדון היא מוסד מוביל בתחום החדשנות בחינוך בישראל, עם שיטת הוראה המשלבת טכנולוגיה ומתאימה לעידן הדיגיטלי. האקדמית גורדון מכשירה מורים, גננות ומנהיגים הן בחינוך הפורמלי והן בבלתי פורמלי. המכללה מעניקה תארים אקדמיים המוכרים מטעם המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) לימודי הסבת אקדמאים להוראה, תוכניות לימודי המשך ופיתוח מקצועי, מכינות קדם אקדמיות, הכשרות ללומדים עם צרכים מיוחדים ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות