fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת מחסני השוק נבחרה לרשת השיווק עם סל המוצרים הזול ביותר לראש השנה

רשת מחסני השוק, נבחרה לרשת השיווק המשווקת את סל המוצרים הזול ביותר לראש השנה 2022, על פי בדיקות שערכו גופי התקשורת ידיעות אחרונות ואתר Mako. בבדיקה שערכה העיתונאית שושנה חן, מידיעות אחרונות, עלה כי הפער בין הסל היקר לזול עומד על 23%. הרשת הזולה ביותר היא מחסני השוק- 2,949 ₪, במקום השני רמי לוי וחצי חינם- 2,977 ₪, במקום השלישי אושר עד- 3,038 ₪
רשת מחסני השוק | צילום: יחצ מחסני השוק

בבדיקה שערכו באתר Mako בהובלת עורכת הצרכנות אפרת נומברג יונגר, אשר התבססו על פלטפורמת השוואת המחירים של פרייסז, עולה כי ההפרש בין הרשת הזולה ליקרה עומד על 200 ₪- 21%.

הרשת הזולה ביותר היא מחסני השוק- 947 ₪, במקום השני חצי חינם- 954 ₪ ובמקום השלישי- רמי לוי עם 963 ₪.

רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה 62 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה קרוב לחצי מיליון לקוחות.

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "אנו פועלים במלוא המרץ על מנת להציע מחירים תחרותיים, לצד הקפדה על איכות המוצרים המשווקים וחווית השירות. בימים אלו מושם דגש על פתרונות ייחודיים למתן שירות והטמעת טכנולוגיות מתקדמות להשלמת חווית הקניה למהירה ויעילה יותר".

אתר: https://www.mck.co.il/

 קצת על רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 62 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת.  בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

רשת מפעילה אתר סחר מתקדם במקביל לסניפיה וכן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים אטרקטיביים של הרשת. מחסני השוק, מפעילה מועדון לקוחות חזק ופעיל המונה כחצי מיליון לקוחות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות