fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרן ריאליטי: הזדמנות חד פעמית להשכרה מיידית של נכסים במחיר אטרקטיבי

למהירי החלטה: קרן ריאליטי מציעה לכם שטחי מסחר, משרדים וחללים רחבי ידיים להשכרה במתחם זוגלובק לשעבר, תוך התאמה אופטימלית לכל צורך, יצירתיות וגמישות. בואו להתרשם
משרדים להשכרה (אילוסטרציה) | צילום: pexels

מחפשים נכס להשכרה במיקום מרכזי? משרד שייתן לכם מענה נדל"ני מיידי ושקט נפשי?

במתחם זוגלובק לשעבר, המשתרע על שטח של 11 דונם, בלב נהריה, מציעים למביני עניין שטחים להשכרה לכל צורך, במחירים נוחים, המותאמים לכל סוג של נכס.

משרדים להשכרה | צילום: קרן ריאליטי
משרדים להשכרה | צילום: קרן ריאליטי

את השטח רכשה קרן ריאליטי נדל"ן, שמשכירה במתחם כ-5,500 מ"ר לטובת אחסנה ומסחר וכ-1200 מ"ר לטובת משרדים.

כיום פועלת במתחם המעדנייה הוותיקה לצד מפעל טבע ואת החללים רחבי הידיים ניתן לשפץ ולהתאים לתעשיות קלות, בתי מלאכה, מרפאות או כל בית עסק אחר שעולה על דעתכם.

משרדים להשכרה | צילום: קרן ריאליטי
משרדים להשכרה | צילום: קרן ריאליטי

הזדמנות חד פעמית להשכרה מיידית של נכסים במחיר אטרקטיבי. השאירו פרטים:

לדברי דוד תמיר, מנהל הנכס: "למתחם יתרונות עצומים, ביניהם המיקום המרכזי, הגישה הנוחה לצד שלושה מגרשי חניה גדולים וצמודים שמכילים כ-170 מקומות חניה, הגב הכלכלי האיתן והמחירים השפויים".

משרדים להשכרה בזוגלובק נהריה | צילום: קרן ריאליטי

תמיר מציע לכם לבדוק את הצרכים שלכם, מספר העובדים שיאכלסו את הנכס, השירותים שאתם נזקקים להם, רמת הגימור הנדרשת, להגיע לפגישה, לסייר במתחם ולהתרשם בעצמכם מהאיכות, השירות האישי, האמינות, התחזוקה השוטפת והגמישות. "היום קשה למצוא את הנכס שיניב את המענה המדויק. אנו מבטיחים לבנות עסקה אופטימלית, הממוקדת באופיו הייחודי של כל עסק ולספק ליווי על ידי צוות מקצועי ומיומן, שייעץ לכם כיצד להפוך את הנכס לאטרקטיבי עבור קהל לקוחותיכם וילווה אתכם בתהליך לשביעות רצונכם".

שטחי מסחר ואחסון + מגרשי חנייה צמודים לנכס | צילום: קרן ריאליטי
שטחי מסחר ואחסון + מגרשי חנייה צמודים לנכס | צילום: קרן ריאליטי

קרן ריאליטי היא קבוצת קרנות הנדל"ן הגדולה בישראל, המנהלת תיק השקעות של מעל ל-10 מיליארד שקלים בשווקים באזורי ביקוש אסטרטגיים. הקבוצה עובדת בשיתוף פעולה נרחב עם עיריות ורשויות מקומיות ומשלבת בין החזון הנדל"ני והאינטרס הציבורי.

אנחנו גמישים במחירים ובהתאמות ותופרים לכל לקוח את העסקה שמתאימה לו, מסכם תמיר ומזמין אתכם לבקר במתחם ולהיווכח כיצד ההשקעה שלכם תצדיק את עצמה באחריות מלאה.

מבנה דו קומתי קומה א לחללי איחסון | צילום: קרן ריאליטי
קומה לחללי איחסון כמו ב משרדים + חנייה צמודה | צילום: קרן ריאליטי

הזדמנות חד פעמית להשכרה מיידית של נכסים במחיר אטרקטיבי. השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות