fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוצה להתחיל להתאפר? הטיפים שיכולים לעשות לך סדר

צילום: pexels

אם את עושה את צעדייך הראשונים בעולם האיפור, קיימים סיכויים לא קטנים שאת לא מכירה את כל מוצרי האיפור – לדוגמא, אולי שמעת על קונסילר אבל לא בטוח בכלל שאת יודעת למה הוא משמש.

יכול להיות שאת גם לא בטוחה איך לבחור את מוצרי האיפור המתאימים והנכונים בעבורך – וגם בכל מה שקשור לסדר הפעולות בדרך להשלמת האיפור השליטה שלך הינה חלקית ביותר.

אז להלן מספר טיפים אשר יכולים לסייע לך לעשות סדר. כאשר, עם הזמן תוכלי כמובן, להשתפר בבחירות ובהחלטות ולהגיע לתוצאות המיטביות, המרשימות והמחמיאות – כאשר, כידוע, את צריכה כמובן לקחת בחשבון שמדובר בהליך למידה מתמשך.

הקפדה על תרגול באופן קבוע
בדומה  לכל מיומנות אחרת, גם אומנות האיפור משתפרת ככל שמתרגלים.
כחלק מכך, כדאי ומומלץ להקדיש זמן להתנסות בטכניקות איפור שונות, לגלות מוצרי איפור חדשים ואף  ליצור מראות שונים.
תוכלי לתרגל באופן אישי, עם ועל חברות או בנות משפחה – זאת במטרה לצבור בהדרגתיות ניסיון וביטחון.

השקעה בכלי איפור איכותיים
מברשות וכלי איפור איכותיים מהווים כאמצעים חיוניים להשגת תוצאות מקצועיות ומרשימות.
כחלק מכך, כדאי ומומלץ להשקיע בסט מברשות המתאימות עבור יישומי איפור שונים, לרבות בסיס, צללית, מיזוג וקונטור.
מעבר להשקעה בכלים, יש גם להשקיע בתחזוקתם וכחלק מכך, לדאוג לנקות את המברשות באופן קבוע כדי לשמור על הביצועים וההיגיינה שלהן.

היכרות עם היסודות
במסגרת הצעדים הראשונים הנעשים בעולם האיפור, יש ללמוד להכיר ולהתנסות בטכניקות הבסיסיות של מריחת האיפור, כולל התאמת בסיס נכון, הסתרה, מיזוג, עיצוב קווי מתאר, הדגשה והנחה של צלליות.
הבנת תורת הצבעים הבסיסית והאנטומיה של הפנים יכולה לסייע במידה רבה ביצירה של מראה מחמיא לצורות פנים וגווני עור שונים.
כמובן, שמי שרוצה להעמיק בתחום, תוכל לקחת קורס איפור.

בניית ערכת איפור
כל אישה אשר מבקשת להתאפר, אמורה להשקיע ביצירת ערכת איפור איכותית. כאשר, כדאי להשקיע בעיקר במוצרי הבסיס כמו לדוגמא, לבחור באותו מייק אפ איכותי, פודרה טובה, סומק וכיוצא בזה. כמובן, שגם את שאר מוצרי האיפור אשר ירכיבו את הערכה כמו: מסקרה, אייליינר ושפתונים, כדאי לבחור בקפידה – למרות שבמקרים האלו התחלופה תהיה לרוב יותר גבוהה. בכל מקרה, יש לקחת בחשבון שההשקעה במקרה הזה יכולה להיות משתלמת, מכיוון שבאמצעות איפור איכותי ניתן להשיג תוצאות טובות ומרשימות יותר.

הקפדה על עדכניות
סביר להניח שאם תשקיעי את הזמן בלימוד טכניקות איפור ותתנסי בכך כמה שיותר, בתוך זמן קצר את תביני מה הסגנון שאת הכי מתחברת אליו ואולי גם מה הכי מחמיא לך.
יחד עם זאת, תמיד יש מקום להתעדכן ולהשדרג בנושא – כך לדוגמא, אם את מתעניינת בטרנדים ואופנות, כדאי לעקוב, על מנת שתוכלי ליצור לעצמכם מראה עכשווי.

חשיבותה של היגיינה
הקפדה על היגיינה הינה חיונית בכל מה קשור לנושא האיפור – היא חשובה ומסייעת  למנוע התפשטות חיידקים ולהבטיח את בטיחות המתאפרת.
חשוב להקפיד על לנקות  ולחטא את מוצרי האיפור, הכלים באופן קבוע.
יש לשים דגש על תאריך התפוגה של מוצרי האיפור – וכמובן, גם להחליף אותם בעת הצורך.

לסיכום, כל מי שעושה את צעדיה הראשונים בעולם האיפור, עתידה לגלות שעליה לעבור דרך עד שתגיע לרמה המיטבית.
יחד עם זאת, בעידן האינטרנט הרבה יותר פשוט להתעדכן, ללמוד ולהכיר שיטות ודרכים חדשות, אשר יאפשרו להשתפר ולהשיג את התוצאות המיטביות.
ניסוי וטעיה כמו גם דבקות במטרה, הן פעולות אשר בהחלט יכולות לסייע בהשגת התוצאה המיטבית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות