fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קונים ומוכרים חכם – Smart נדל"ן

כשמדברים על התחדשות עירונית בחיפה, ראוי לציין בראשה את הפרויקטים המובילים כיום בעיר עליהם אמונה פירמת Smart
רני זיו, בעלים ומנכ"ל Smart נדל"ן | צילום: מיכה בריקמן

פירמת Smart נדל"ן יוזמת ומקדמת פרויקטים מכוח פינוי-בינוי ותמ"א 38 דרך כל שלבי התכנון, הניהול והביצוע. החברה מונה 10 אנשי צוות ובראשם הבעלים רני זיו אשר נושא ותק ונסיון של מעל 20 שנה בעולם הנדל"ן.

היחס האישי והמקצוענות ללא פשרות הם שהביאו את הפירמה להתברג בין המובילות בצפון.

החברה אמונה על ניהול פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית דרך כל שלבי התכנון והביצוע, עליו אמונים קבלני בניין, אדריכלים, מהנדסי קונסטרוקציה ושמאים מהשורה הראשונה. זאת בשיתוף פעולה מלא, כן ופורה בין החברה ודיירי הבניין, כך שכל פרויקט יוכל להתממש על הצד הטוב ביותר, באיכות הביצוע הגבוהה ביותר, תחת עמידה בלוחות הזמנים שנקבעו, לרווחת הדיירים בבניין וללא כל עלות כספית מצד הדיירים.

סמארט שמה לעצמה למטרה להוביל את ההתחדשות העירונית ועושה את עבודתה ללא פשרות, מספקת ללקוחותיה אלטרנטיבה מושלמת לחוויית מגורים מדהימה, בדירה ובניין חדשים או מחודשים, והכל, מבלי לצאת מהשכונה אותה הם אוהבים ובה בחרו לגור. פרויקטים מסוג זה הינם מורכבים ודורשים שילוב של יכולת ניהול, שירות לקוחות בזמינות גבוהה, מתן מענה בירוקרטי ויכולות ביצוע ברמות הגבוהות ביותר.

בין הפרויקטים המובילים: גבעת זמר, יותם וחורב ועוד/ בנוסף, לפירמה קיימת גם חברה-בת ייעודית לשיווק ומכירת דירות חדשות תחת השם Smart1 אשר בעקבות עשרות הצלחות עסקיות זכתה במקום הראשון במכירות לפי אתר מדלן במשך 3 שנים ברציפות.

רני זיו, בעלים ומנכ"ל Smart נדל"ן: "הכל תוצאה של עבודה קשה, התמדה ומחויבות אבסולוטית ללקוחות. המשרד מספק מענה לצורך ההולך והגובר של הציבור וקהל לקוחותינו בפרט, אשר מחפש את הגורם המקצועי והמוסמך ביותר בשוק הנדל"ן"

רני זיו, בעלים ומנכ"ל Smart נדל"ן | צילום: מיכה בריקמן

Smart נדל"ן 

דרך הים 3

חיפה

טל' 04-8202530

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות