fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיצוחי חיידר: כשתטעמו – תבינו!

נערכים לחגי תשרי? אל תוותרו על ביקור באחת מחנויות רשת פיצוחי חיידר, המציעה פיצוחים, תבלינים וקפה בטריות ואיכות ללא פשרות היישר מבית הקלייה המשפחתי. לאחרונה פתחה הרשת חנות מעוצבת ומרשימה בקרית ים, ואתם חייבים לבקר בה. מובטחים חוויית קנייה, שירות אישי, יחס חם והמחירים הכי נוחים שיש
פיצוחי חיידר | צילום: יח"צ

ראש השנה כבר ממש כאן, ואם אתם מארחים ועסוקים בימים אלה בקניות לחג, הרשו לנו להמליץ לכם על מקום שאסור לכם לדלג עליו – פיצוחי חיידר, כי איזה כיף זה לסיים את ארוחת החג עם פיצוחים טריים, כאלה שמתפצפצים בפה, לצד הקפה או התה, עוגת הדבש ופירות העונה, ועוד לא אמרנו מילה על תבליני האיכות מהסוג שהופך כל ארוחה לארוחה מנצחת.

פיצוחי חיידר | צילום: יח"צ
פיצוחי חיידר | צילום: יח"צ

רשת פיצוחי חיידר נוסדה לפני כ-30 שנה על ידי משפחת חיידר, משפחה ענפה ומוכרת מהכפר אעבלין, שבנתה את העסק המשפחתי בעשר אצבעותיה. אם בתחילת דרכה שיווקה המשפחה את מוצריה בעיקר בשווקים, הרי שכיום היא בעלת 11 חנויות גדולות ומעוצבות, הפרושות בכל אזור הצפון מקריית שמונה ועד חיפה, בנוסף לחנויות הפזורות בכפרים הערביים בגליל.

פיצוחי חיידר | צילום: יח"צ

בקריות יש לרשת שני סניפים, האחד בקרית אתא ברחוב העצמאות 47, והשני – הסניף החדש שנפתח לפני כשבועיים בשדרות ירושלים 9 בקרית ים, שהוא הצגה של ממש ופשוט חובה לבקר בו ולהתרשם מהעיצוב המרשים ומהמבחר האדיר. אם אתם מזדמנים לעכו, שם תמצאו את המוצרים המשובחים של הרשת הן בשוק (מול תחנת הרכבת) והן בחנות ברחוב שלום הגליל 1 (הום סנטר).

פיצוחי חיידר | צילום: יח"צ
פיצוחי חיידר | צילום: יח"צ

רשת פיצוחי חיידר מציעה פיצוחים, תבלינים, פירות יבשים, קפה וממתקים, כשהסוד הגדול מאחורי מוצריה הוא הייצור העצמי, שנעשה בבית הקלייה המשפחתי שנמצא בכפר אעבלין ופועל תחת הכשרות המחמירה של בד"ץ בית יוסף. מבית הקלייה יוצאת הסחורה הטרייה מדי יום לכל החנויות ברחבי הצפון. בפיצוחי חיידר אין יד שנייה, הכל יד ראשונה, וכשתטעמו – תבינו ותתמכרו. אגב, כשתטעמו את הקפה המיוצר בבית הקלייה של משפחת חיידר, כבר לא תרצו לשתות קפה אחר. מילה שלנו.

פיצוחי חיידר | צילום: יח"צ
פיצוחי חיידר | צילום: יח"צ

אם אתם לא מתארחים בחג, בפיצוחי חיידר תוכלו להרכיב, בהזמנה אישית, מארזי שי שווים, בשלל גדלים ועיצובים, המכילים את מיטב המוצרים.

והמחירים? בפיצוחי חיידר יום יום חג, ולא רק המוצרים שלהם הם הכי טובים בשוק, כך גם המחירים. יוקר המחיה פסח על חנויות הרשת, ואתם מוזמנים ליהנות מכל הפיצוחים, התבלינים, הקפה, הפירות היבשים והממתקים במחירים אטרקטיביים לכל כיס. חוויית קנייה, שירות אישי ומסביר פנים – מובטחים. תגידו שאנחנו שלחנו אתכם.

משפחת חיידר מאחלת לכל לקוחותיה שנה טובה וחד שמח.

שעות פעילות הסניפים:

8:00-20:00 מראשון עד חמישי

שישי 7:00 – 15:30 שבת – סגור. במגזר הערבי פתוח בשבת.

יצירת קשר:

בית קלייה להזמנות גדולות – 04-9500743

עכו – 050-5441167

קריות – 050-4339009

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות