fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמית ניו אנרג'י: נפרדים מחשבונות החשמל

חברת "עמית ניו אנרג'י" מתקינה מערכות סולאריות משנת 2008 ומלווה את לקוחותיה במקצועיות רבה משלב התכנון ועד לחיבור המערכת לחברת החשמל, תוך שימוש במוצרים המובילים והמתקדמים בתחום האנרגיה הירוקה והבטחה לתשואה כלכלית גבוהה. אפס תקלות כבר אמרנו?
עמית ניו אנרג'י: נפרדים מחשבונות החשמל | צילום: יח"צ

הידעתם כי האנרגיה החמה שהשמש שולחת לכדור הארץ בשעה אחת שווה לכמות החשמל שהעולם צורך במשך שנה שלמה?

אלברט איינשטיין ידע להסביר זאת והפיק זרם חשמלי מקרני השמש כבר בשנת 1905 – על כך זכה בפרס נובל לפיזיקה. מאז עברו המערכות הסולאריות בארץ ובעולם תהפוכות רבות וכיום הטכנולוגיה החדשנית הפכה מערכות אלה ליעילות וחסכוניות עבור הלקוח.

מדינת ישראל היא מהמדינות הראשונות בעולם שנכנסו לתחום האנרגיה הירוקה וכמעט בכל בית יש היום דוד שמש, אשר מחמם את המים על ידי אנרגיה סולארית.

בימים אלה אנו נמצאים בעיצומו של תהליך המעודד שימוש במערכות סולאריות מקומיות כתחליף לספקית החשמל הלאומית, תוך הבטחת חיסכון משמעותי ותשואה גבוהה לטווח ארוך.

עמית ניו אנרג'י: נפרדים מחשבונות החשמל | צילום: יח"צ
עמית ניו אנרג'י: נפרדים מחשבונות החשמל | צילום: יח"צ

חברת "עמית ניו אנרג'י" מתמחה בתחום האנרגיה הסולארית משנת 2008 עם כניסת התחום לארץ. לחברה ניסיון רב שנים בתחום האנרגיה הירוקה וצוותי החברה מלווים את הלקוחות בכל השלבים הנדרשים: רשויות, מימון, תכנון, התקנה, ניטור וחיבור לחברת החשמל.

החברה מתמחה במיצוי גג הלקוח, תכנון מערכות סולאריות מקסימליות ובניית מודל עסקי התומך את תפוקת המערכת.

המודל הפיננסי מציג דיוק של תפוקת המערכת לאורך השנים וכך מעניק ללקוח ודאות ל – 25 שנים קדימה.

"אנו מתאימים את המודל הפיננסי תוך בחינת כל אתגר אפשרי, בונים את המערכת עם הדמיה המציגה ללקוח את הזווית המדויקת של השמש, תוך התחשבות בתנאי מזג האוויר ותנאי השטח, משתמשים במוצרים הטובים ובחומרים היעילים ביותר על מנת שהלקוח ייהנה מהשקעה בטוחה לאורך זמן".

רוצים לדעת עוד פרטים על מערכת סולארית לשטח שלכם? השאירו פרטים:

 

חברת "עמית ניו אנרג'י" נמצאת במושב בצת שבצפון

"יתרון נוסף לחברתנו שקיימת בחברה מעבדת חשמל המייצרת את ארונות החשמל ואת ציוד המיתוג. ארונות החשמל נבדקים ע"י מהנדס חשמל בהתאם לתקנים מחמירים כדוגמא תקן דין ו hp67. כתוצאה מאיכות זו, אנו מחזקים את המודל הפיננסי לייצור מקסימלי לתקופת ההסכם".

עמית ניו אנרג'י: נפרדים מחשבונות החשמל | צילום: יח"צ

צח ראובני, הבעלים, החל את דרכו כנותן שירותי חשמל למשרד הביטחון תחת מכרזים של אחזקה ותחזוקה וכשנולד התחום הסולארי בארץ היה ערוך ומוכן עם צוותים ומערכת תחזוקה ובקרה. הוא התחיל עם מערכות באזור הערבה ולמד מהשטח כל מה שצריך כדי להתקין ללקוח פרטי או מסחרי מערכת מצוינת עם אפס תקלות. "רמת העבודה שלנו מוקפדת מאוד. אנו נותנים מענה EPC כולל ומלווים את לקוחותינו תוך הקפדה על תהליך כפול של בקרה, כך שאנו לא טועים. אנו בודקים כל פריט עם ציוד ייעודי ומתקינים ללקוח לא פחות ממערכת מעולה, שעונה על צרכיו המדויקים".

צח ראובני, הבעלים של עמית ניו אנרג'י | צילום: שי זגורי

מדוע כדאי לצרכן הישראלי להתקין מערכת סולארית?

"בישראל יש שעות רבות של שמש אשר מתורגמות לשעות של חשמל, נוסיף על כך את העובדה כי תיאורטית ניתן להתקין ולהפעיל מערכת סולארית בכל גג.

מדובר באנרגיה ירוקה, נקיה, שאינה מתכלה והתחזוקה קלה.

לקוח המתקין מערכת סולארית ייהנה במשך 25 שנים מרווח של מאות אלפי שקלים ובמערכות מסחריות מדובר במיליוני שקלים".

עמית ניו אנרג'י: נפרדים מחשבונות החשמל | צילום: יח"צ

המערכות של חברת "עמית ניו אנרג'י" עמידות ובטוחות עם אחריות היצרנים.

"אנו מתמחים בלתת פתרון לכל סוגי המערכות. החברה מעסיקה מהנדסים, חשמלאים, שרטטים, אנשי מכירות ואנשי ניהול מוכשרים וותיקים המעודכנים בתקינה, בחקיקה ובביורוקרטיה בתחום הירוק".

לצד צח עובדים בחברה בני משפחתו. החברה דוגלת בגישה המשפחתית וביחס האישי עבור הלקוחות.

לאן הולך השוק הסולארי?

"בקרוב נשמע על שינויים וחידושים. אזרחים פרטיים ובעלי גגות מסחריים יוכלו להפוך לחברות חשמל קטנות ותהיה לאנשים האפשרות לבחור באיזו מידה הם רוצים להמשיך להיות מקושרים לחברת החשמל הלאומית – אם בכלל".

צח צמח מהשטח, למד את יתרונות התחום וזה מה שהפך אותו למומחה בתחום.

למעבר לאתר: >> לחצו כאן <<

למעבר לפייסבוק >> לחצו כאן <<

מוזמנים להשאיר פרטים בתיבה למטה, ונתאם לכם פגישת ייעוץ ללא עלות:

רוצים לדעת עוד פרטים על מערכת סולארית לשטח שלכם? השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות