fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוצמה נשית: קבלו 7 נשים מצליחות ששברו את תקרת הזכוכית

ביקשנו לדעת את סודן של 7 נשים מצליחות בתפקידי מפתח במשק הישראלי - כאלה ששברו את תקרת הזכוכית ויצרו שינוי אמיתי. קחו לכם השראה- לנשים שחלמו, התעוררו, קמו והגשימו! 
7 נשים מצליחות ששברו את תקרת הזכוכית | צילום: יח״צ לימור כרסנטי
לילך שוורץ-פלג | צילום: אביב משיח

לילך שוורץ-פלג

נשואה+ 5, מטפלת רגשית, זוגית ומשפחתית, מרצה ומנחת סדנאות

איך הגעת לתחום הטיפול הרגשי?

"אל תחום הטיפול הרגשי הגעתי אחרי שגיליתי כמה נפש האדם מסקרנת אותי ואהבת האדם ותחושת השליחות לעזור כמה שביכולתי. מאז ומעולם הייתי סקרנית ואהבתי אנשים אבל ה"אסימון נפל" אחרי שייסדתי את "תיאטרון המסיכה" ופגשתי מלא ילדים ואנשים וראיתי איזה תהליך מרפא הם עוברים דרך העיסוק באומנות התיאטרון ושיש לי את הזכות ללוות אותם בדרך המרגשת אז החלתי ללמוד באופן מוסמך לטפל באנשים

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"אני חושבת שהסוד המקצועי שלי בתחום הטיפול הוא לגמרי העובדה שבאמת אכפת לי ממי שמגיע אלי. ובשאר תחומי העיסוק שלי כמרצה, חוקרת ובימאית תיאטרון "המסכה" זאת הנחישות וההתמדה ולא לוותר"

תחזרי איתנו לרגע שיא בקריירה שלך. איך הרגשת בו?

"בעולם הטיפול אני פוגשת הרבה רגעי שיא, כל שינוי מהקטן ועד לגדול שמטופל עובר מרגש אותי מאוד. אך אם אני בודקת רגע שיא במקרו אז הייתי אומרת שרגע כזה זכור לי כשפתחתי קליניקה פרטית – לצאת לדרך עצמאית בעולם הטיפול על כל מה שמשתמע על כך"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום שלי הוא להגיע לכמה שיותר נפשות, לעזור כמה שיותר, לשתף בידע ובנסיון שצברתי"

קים טל כהן | צילום: אלכס שוורץ

קים טל כהן

בעלים ומנכ"לית סטודיו פיטנס KTC חיפה, צמוד לביג קריות

איך הגעת לתחום הכושר?

"שירתתי כלוחמת בצבא ותמיד נראיתי במיטבי, אלא שלאחר השחרור חוויתי סוג של משבר שבעקבותיו הגעתי לעודף משקל. התחלתי להתאמן ולהקפיד על תזונה נכונה, התחטבתי והתאהבתי בתחום, החלטתי לצאת ללמוד כושר באופן מקצועי וגם לפתח חווית פיטנס ייחודית לטובת נשים אחרות.
בהתחלה בשיעורים פרטיים במקומות שונים ובהמשך בסטודיו הבוטיק שלי שפתחתי שמשלב מגוון רחב של אימונים כגון פונקציונלי, אימוני כוח, עיצוב וחיטוב, קיקבוקס אירובי ופילאטיס מכשירים"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"קבוצות קטנות, יחס אישי ותוכנית מותאמת לכל מתאמנת. חשוב לי באופן אישי שכל מתאמנת שלי תרגיש עטופה וממוקדת בתהליך שלה"

תחזרי איתנו לרגע שיא בקריירה שלך. איך הרגשת בו?

"אני חווה המון רגעים מופלאים עם נשים שעושות שינוי ומגיעות לתוצאות חטובות מדהימות. ביניהן אני יכולה להצביע לאחרונה דווקא על מתאמנת בתת משקל עם בעיות בכבד, שלא מצליחה להעלות במשקל ולהתחזק ובתהליך משותף של תזונה נכונה, שילוב אימונים ואורח חיים בריא- אנחנו מתקדמות לעבר המטרה, בינתיים ב-3 חודשים היא עלתה 5 קילו 'ועוד הזרוע נטויה'. חשוב לציין שתהליך עלייה במשקל קשה ומורכב הרבה יותר מתהליך ירידה במשקל"

מהו החלום המקצועי שלך?

"לעזור לכמה שיותר נשים לעשות שינוי באורח החיים שלהן ולגרום להן להרגיש שלמות, לאהוב את עצמן, לאהוב את הספורט וליהנות מהדרך"

ד'ר מוניקה אלמן | צילום: סם יצחקוב

ד"ר מוניקה אלמן

נשואה לד”ר אריה אלמן, אמא ל-3 וסבתא ל-4, מומחית דרמטולוגית ואסתטיקה

איך הגעת לתחום רפואת העור האסתטית?

“אני רופאת עור למעלה מ- 30 שנה, אני בוגרת בית הספר לרפואה במילאנו, איטליה, ובהמשך בחרתי להתמחות ברפואת עור באיכילוב ובתל השומר, והייתי בין הרופאים הראשונים בעולם ששילבו את הטכנולוגיה ברפואת עור. כשהקמתי את מרפאת הלייזר הראשונה בארץ היא הפכה להיות מרכז להשתלמויות לרופאים, ומכאן צמחה גם האקדמיה – ביה”ס לאסתטיקה לרופאים ואנשי צוות. מרפאותיי היו אתר בדיקה עבור ה- FDA בטיפולים פורצי דרך של הסרת שיער בלייזר, טיפול בגלי רדיו, אקנה, מיצוק וטכנולוגיות חדשות. אני משתתפת בקביעות בכנסים בינלאומיים, יועצת למוסדות רפואיים ופרסמתי שני ספרים מקצועיים”.

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

“סוד ההצלחה שלי הוא חיבור לאנשים, רפואה שמבוססת על מדע והמון אהבה למקצוע”.

תחזרי איתנו לרגע שיא בקריירה שלך. איך הרגשת בו?

“היו לי כמה רגעי שיא בקריירה, כשזכיתי בהכרה עולמית בעבודות מחקר שלי. גם היכולת לתת, להעניק, לשתף ולהיות חלק מטיפולים וטכנולוגיות פורצות דרך ממלאת אותי בשמחה ובגאווה”.

מהו החלום המקצועי שלך?

“להמשיך ליצור, לטפל ולהעניק מהידע שלי כדי לקדם רפואת עור אסתטית מצוינת בישראל”.

עטרה חיימוביץ' | צילום: יח'צ לימור כרסנטי

עטרה חיימוביץ'

אלמנה, אם ל-2 וכיום אומנה ל-2 חולי sma בביתה ובעלת המרכז הטיפולי-חוויתי לילדים עם צרכים מיוחדים "מהלב לאמיר" בחיפה

איך הגעת לתחום הטיפול בחולי sma ומונשמים?

"במשך 48 שנה טיפלתי בילדים עם צרכים מיוחדים. אחרי שבעלי נפצע במלחמת יום כיפור וחזר שבר כלי, הייתי צריכה משהו שיחזיק אותי שפויה. טיפלתי ב-73 ילדי אומנה שהיו אצלי במשך השנים. הילד ה-74 הוא אמיר תינוק שננטש בבי"ח sma והערכת רפואית לתוחלת חיים קצרה. קיבלתי טלפון ממשרד הרווחה בהתייעצות לאן אפשר לקחת אותו, אמרתי שאני מוכנה לקחת אלי, לתדהמתם. מאז הוא הילד שלי ובעלי ואני טיפלנו בו ולראיה היום בניגוד לתחזיות הרפואיות הוא בן 26"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"האהבה והדאגה. אני תומכת במאות משפחות עם ילדים מיוחדים, מרשה לעצמי לתת עצה רפואית ותמיכה לילדים ולמשפחות ולעזור. אמנם לא למדתי רפואה אך צברתי ידע רב וכיום בכוחי לעזור לכל ילד עם צרכים מיוחדים כאלה ואחרים"

תני לנו רגע שיא בעיסוק שלך. איך הרגשת בו?

"רגע השיא היה כשקיבלתי 14 ילדים במרכז טיפולי בזמנו ברחוב שמשון 1 ויכולתי ללמד את הצוות הכולל אחים, רופאים לטיפולי בית(הוספיס) מבית ספר לרפואה וסיעוד במהלך עבודות גמר- איך לטפל בילד מונשם"

מהו החלום המקצועי שלך?

"לפתוח עוד מרכז טיפולי חוויתי במרכז הארץ למען חיים טובים יותר לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם"

שירלי זיו | צילום: יח'צ לימור כרסנטי

שירלי זיו

נשואה+ 4, אשת נדל"ן

איך הגעת לתחום הנדל"ן?

"הגעתי לתחום הנדל"ן מתוך רצון לעזור לבעלי רן זיו, שהוא מנכ"ל ובעלים של חברת סמארט נדל"ן- יזמות והתחדשות עירונית, מצאתי קריירה מאתגרת עם ארגז כלים שעזרה לי לקדם את העסק לרמות הבאות ולהתפתחות עסקית גדולה באיזור הצפון"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"סוד ההצלחה לדעתי הוא הדגש שהדברים הגדולים מתחילים בתשומת לב לדברים הקטנים"

תני לנו רגע שיא בעיסוק שלך. איך הרגשת בו?

"רגע השיא בקריירה הוא המעבר מחברת תיווך לחברת יזמות והתחדשות עירונית ופיתוח העסק למקומות גבוהים יותר בענף הנדל"ן"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום המקצועי הוא לראות את הדיירים של היום בבתים של מחר שייצרנו עבורם ואנחנו חלק מהחלום שלהם"

ד'ר מור בוסתן | צילום: יפעת פאר

ד"ר מור בוסתן

נשואה + 3, גינקולוגית

איך הגעת לתחום רפואת הנשים?

"נחשפתי לתחום רפואת הנשים כבר מהבית, אבי גינקולוג, ולאורך כל שנות ההתבגרות והצבא ידעתי שאהיה רופאת נשים. זה המקצוע היפה ביותר ברפואה, מגוון ומעמיק ומלא תתי תחומים בתוכו, והכי חשוב – מכיל בתוכן את פלא הבריאה, הריון ולידה"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"לדעתי ההצלחה שלי מגיעה מההקשבה, שהמטופלות שלי יודעות שכשהן נכנסות אלי לחדר אני איתן, בכל נושא שיבחרו. אני מאפשרת פלטפורמה אינטימית ומכבדת לדבר גם על מה שמביך או לא נעים, הכי בפתיחות וחוסר שיפוטיות. יכולה לומר שבחדר הבדיקה שלי יש תמיד שירים נעימים ורגועים, והמטופלות מציינות שזה מקל עליהן להשתחרר ולהרגע בבדיקה"

מה היה רגע השיא בקריירה שלך? איך הרגשת בו?

"היו לי לא מעט רגעי שיא ונצחונות קטנים, עם מטופלות שחששו מבדיקה וגילו שניתן לחוות חויה אחרת, כאלו שהייתי איתן ברגעי ההפלה הכואבים, וכמה חודשים אחכ זכיתי ללוות הריון תקין עד ללידה, נשים בגיל המעבר שסברו שהתלונות שלהן כבר ישארו לתמיד ושמחו כשמצאנו פתרונות, ובאופן כללי כל מילה טובה, מכתב תודה ופרגון הם רגע השיא. מאחלת לי עוד המון כאלו"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום המקצועי שלי הוא שנשים יפסיקו לחשוש ללכת להבדק, שכל השיח על רפואה גינקולוגית יהיה פתוח יותר ונגיש יותר, ושיהיו עוד ועוד רופאות ורופאים אדיבים, מסבירים ומתחשבים. מגיע לנו."

ורד ברוקמן | צילום: יחצ לימור כרסנטי

ורד ברוקמן

נשואה+2, שפית פרטית, בעלת קייטרינג מוסקט לאירועים

איך הגעת לתחום הקולינריה?

"לתחום הקולינריה הגעתי לאחר 10 שנים בניהול משרד נסיעות וכאשר החלטתי ללכת אחרי הלב ולעשות באמת את מה שאני אוהבת"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"סוד ההצלחה שלי הוא התיבול- אני מתבלת את האירועים שלי באהבה. מתייחסת לכל אחד כאילו זה האירוע הפרטי שלי ושל משפחתי. זוכה אחר כך למילים טובות. לאחרונה לאחר אירוע אמרו לי 'הרגשתי שאת חלק מהמשפחה הקרובה, מרגישים שאת מתרגשת איתנו'"

רגע שיא בקריירה שלך. איך הרגשת בו?

"מסיבת יומולדת 60 בסגנון מוזיקלי ל-180 איש, הפקה מאוד מיוחדת ומעוצבת, עליה עמלתי רבות. הרגשתי בעננים…ההצלחה היתה מטורפת והפידבקים היו שווים את המאמץ"

מהו החלום המקצועי שלך?

"להמשיך להצליח באותו קנה מידה, להישאר ממותגת כקייטרינג בוטיק, להמשיך לתת את הנשמה וליהנות ממה שאני עושה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות