fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סקר: האקדמית גורדון מובילה במדד שביעות רצון הסטודנטים מבין כל המכללות לחינוך בישראל

הסטודנטים העניקו לאקדמית גורדון את ציון שביעות הרצון הגבוה ביותר מבין המכללות לחינוך בישראל וכן את הציון הגבוה בקרב כל המכללות (מכל התחומים) בצפון. כמו כן, קיבלה המכללה את הציון הגבוה בישראל בתחום שילוב טכנולוגיות למידה
סטודנטים באקדמית גורדון | צילום: יח"צ גורדון
סטודנטים באקדמית גורדון | צילום: יח"צ גורדון

סקר הסטודנטים לסיכום שנת 2023, אשר פורסם לאחרונה, בוצע על ידי מכון המחקר מאגר מוחות עבור התאחדות הסטודנטים הארצית ובקרב 15,911 משיבים. התחומים אשר נבדקו כללו, בין השאר, את שביעות רצונם הכללית של הסטודנטים ממוסד הלימודים, מרמת הקורסים, מטיב ההוראה, מיחס המרצים ומשילוב טכנולוגיות למידה.

תוצאות הסקר מלמדות כי האקדמית גורדון לחינוך קיבלה את ציון שביעות הרצון המשוקלל הגבוה ביותר מבין המכללות לחינוך בישראל – 4.16 (מתוך 5). ציון זה הוא גם הגבוה ביותר מבין כל המכללות בצפון, מכל התחומים.

סטודנטים באקדמית גורדון | צילום: יח"צ גורדון
סטודנטים באקדמית גורדון | צילום: יח"צ גורדון

תחום נוסף בו בלטה המכללה הוא שילוב טכנולוגיות למידה. האקדמית גורדון מובילה בתחום החדשנות בחינוך ובהוראה, והדבר בא לידי ביטוי בציון גבוה במיוחד בקטגוריה זו – 4.32 (מתוך 5), הגבוה ביותר מבין המוסדות האקדמיים בישראל.

יצוין, כי האקדמית גורדון מובילה באופן מסורתי בסקרי הסטודנטים. גם בשנים 2020 ו-2021 קיבלה את ציון שביעות הרצון הגבוה ביותר מבין כלל המכללות לחינוך בישראל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות