fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטודיו KTC – חגיגת שנה של כושר ואושר

במוצ"ש האחרון (25.2) סטודיו הפיטנס KTC בבעלותה של קים טל כהן חגג שנה להקמתו במסיבה עטורת מוזמנים, ביניהם המתאמנות במקום ואנשי תקשורת
קים טל כהן | צילום: הדר קלפוס

קים טל כהן מציינת בימים אלה שנה לייסודו של סטודיו הבוטיק KTC שבבעלותה. היא נחושה יחד עם צוות המאמנות שלה להמשיך ולסחוף עוד נערות ונשים מחיפה והקריות לסצנת הבילוי והכושר הייחודית המוענקת בסטודיו.

במוצ"ש האחרון אורגן המקום למסיבה באווירת מועדון נוצצת, כאשר האורחים שגדשו את המקום נהנו מבר קוקטיילים ובופה בריאותי עשיר, לרקע ניגונו של הדיג'יי אליאב סבג "תהיו חזקות מהתירוצים שלכן" קובעת ומיישמת קים, רק בת 24 וכבר אוחזת בשלל תעודות אימון והכשרה של מכון וינגייט.

היא אהבה כל חייה ספורט וכושר, שירתה 3 שנים כלוחמת במשמר הגבול וכמפקדת ברמאללה. "אלא שכשהשתחררתי עליתי במשקל והתמודדתי עם עודף של 17 קילו, היה לי קשה עם זה, גם פיזית וגם נפשית, אבל הפכתי את הקושי לאתגר. לקחתי את עצמי בידיים ותוך 3 חודשים התחטבתי, עם תזונה נכונה בשילוב אימונים בכוחות עצמי.

סטודיו KTC – חגיגת שנה של כושר ואושר | צילום: שרה איקו

זה השלב שבו הבנתי שמצאתי את הייעוד שלי והלכתי ללמוד באופן מקצועי, התחלתי לאמן לפני 3 שנים ובדיוק לפני שנה הקמתי את הסטודיו"

המקום מציע מתחמי כושר ייעודיים, הכוללים מגוון סוגי אימונים: תחנות, כוח, פונקציונלי, עיצוב-חיטוב, קנגו ג'אמפ, קיקבוקסינג, פילאטיס מכשירים, יוגה ועוד. זאת לצד בר שייקים טריים ע"ב חלבון המוגשים במקום.

האימונים מתקיימים בקבוצות קטנות עם יחס אישי ומקסימום אנרגיות, כמו בתחושה של בילוי משותף במועדון.

ישנם גם אימונים אישיים או זוגיים בהתאמה אישית.

סקאלת הגילאים לאימונים רחבה- מגילאי 10 ועד גילאי הזהב.

הפעילות מתקיימת לאורך כל ימי השבוע, למעט שבתות וניתן להירשם בקלות במערכת אונליין.

לדברי קים "אזהרת התמכרות מובטחת"

סטודיו פיטנס KTC

הדשנים 3 חיפה (צמוד לביג קריות)

נייד ליצירת קשר: ‎052-7555285

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות