fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף סוף: Wolt מגיעה לקרית אתא!

פלטפורמת המשלוחים Wolt מתרחבת בצפון ומשיקה היום (ב'), את השירות בקריית אתא! כשלושה חודשים לאחר שהגיעה לחיפה והאזור. ההשקה תכלול מגוון מסעדות ברחבי העיר, שיצטרפו למעל 200 המסעדות והחנויות מהן ניתן להזמין בחיפה ובקריות. פעילות Wolt תושק עם כ-400 שליחים וצפי לאלפי לקוחות מדי יום.
שליח Wolt | צילום: יחצ Wolt ישראל

כשלושה חודשים אחרי שהשיקה את השירות לראשונה בחיפה והאזור, Wolt מתרחבת גם לקריית אתא! אפליקציית המשלוחים תחל לפעול היום, שני, 19/9 בעיר, עם עשרות מסעדות ומאות שליחים.

המהלך מתבצע כהרחבה של אזור הפעילות בחיפה ובקריות, כך שתושבי קריית אתא יוכלו להזמין מהמסעדות והחנויות האיכותיות שנמצאות בפלטפורמת המשלוחים של Wolt. שעות הפעילות הפעילות: מעשר בבוקר ועד חצות. בכך משלימה Wolt את ההתרחבות באזור הקריות, עם אלפי משתמשים חדשים ועשרות אלפי הזמנות באזור.

שירות Wolt מתרחב לקריית אתא עם מסעדות מקומיות רבות שיצטרפו בשבועות הקרובים. בנוסף, יוכלו תושבי קריית אתא להזמין ממגוון המסעדות והחנויות בקריות, כמו: טטאמי, פרנגליקו, צ'אנג בה, שגב אקספרס, שווארמה חאזן וכן מהרשתות מקדונלדס, לנדוור, ביגה, גרג ועוד.

נתונים על פעילות Wolt בקריות

המנות המובילות בקרב הקרייתים: צ׳יפס, חומוס, המבורגר, פיצה ובורקס!

זאת בשונה מהתלאביביים והירושלמים שמעדיפים אוכל אסייתי לצד המבורגרים ופיצות.

השעות בהן מזמינים הקרייתים:

בין 12:00 ל14:00 בצהריים ובין 20:00 ל-22:00 בערב.

״מהרגע שהגענו לחיפה זכינו לקבלת פנים חמה מהחיפאים, שחיכו לסטנדרט השירות והמשלוח המיידי של Wolt״, מספר הדס וגמן, מנהל ההתרחבויות ב-Wolt ישראל. ״הביקוש עולה מיום ליום ואנחנו מקבלים פניות רבות ממסעדות ומשליחים שרוצים להצטרף אלינו בכל אזור חיפה והקריות. עכשיו אנחנו סוף סוף משלימים את ההתרחבות עם ההגעה לקרית אתא. אנחנו מצפים להמשך העבודה עם העסקים המקומיים והשליחים בעיר וממשיכים לעבוד כדי להגיע ליישובים נוספים ברחבי הארץ״.

להזמנות >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות