fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"סאני תשנה את חוקי המשחק בחיפוש אחר נכס לרכישה"

החודש השקנו את "סאני" - הסוכנת הווירטואלית האישית שתלווה יד ביד כל אחד מהלקוחות שלנו באחת ההחלטות החשובות בחייו – רכישת נכס. מדובר בפיתוח טכנולוגי שעבדנו עליו מעל לשנתיים בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

"סאני" זאת בינה מלאכותית חכמה שיודעת לבצע הצלבה בין רצון הלקוח לבין הנכס המתאים ביותר עבורו, "סאני" היא בעצם הסוכנת הווירטואלית האישית של הלקוחות שלנו שתהפוך את ההליך המורכב של רכישת הנכס לפשוט ומהיר יותר !

"סאני" נולדה מתוך היכרות של שנים עם השטח ומתוך היכרות עם מוכרים וקונים כאחד שמחפשים פעם אחר פעם לבצע הליך פשוט, מהיר ונוח של מכירת / רכישת נכס.

המטרה בפיתוח הטכנולוגי שמבוסס על בינה מלאכותית היא ליצור אוטומציה שיווקית וידידותית ללקוחות שלנו שתסייע להם למצוא את הנכס המתאים ביותר עבורם בדרך הפשוטה ביותר במינימום חיפושים ובמינימום שיחות טלפון מתישות עם סוכני נדל"ן

אז איך בעצם "סאני" עובדת?!

הלקוח נכנס לאתר החברה שלנו וממלא טופס קצר ופשוט שכולל פרטים כגון: מס' חדרים, תקציב ואזור רצוי, מרגע שליחת הטופס הלקוח נכנס באופן אוטומטי אל תוך מאגר הלקוחות שלנו ואחת ליום מקבל הודעת "וואטסאפ" ישירות לנייד שלו עם הנכסים המותאמים לו ביותר מתוך מאגר הנכסים שלנו בחברה ונמצאים בשיווק בלעדי.

לאחר מכן, באפשרות הלקוח לבחור האם להמשיך עם התהליך ולראות את הנכס או להמתין לנכס הבא שיישלח אליו.

כך בעצם אנו יוצרים מינימום שיחות טלפון ומקסימום יעילות.

עבור סוכני הנדל"ן שלנו "סאני" היא כלי מטורף שעוזר להם לבצע הצלבות בין רוכשים פוטנציאליים לנכסים שהתחייבנו למכור וכך לסגור הרבה יותר עסקאות נדל"ן.

כמו כן, "סאני" מאפשרת לייצר מקסימום שיתופי פעולה בין 45 סוכני הנדל"ן שלנו ב-3 סניפי הרשת ולייעל את עבודתם, כך יתפנה להם זמן להמשיך לתת שירות יוצא דופן ללקוחות שלנו.

כיום יש לנו למעלה מ-150 נכסים שמשווקים בבלעדיות שלנו וכאשר הצגנו את "סאני" לבעלי הנכסים כסוכנת האישית שלהם שתגדיל משמעותית את הסיכוי למכור את הנכס במינימום זמן קיבלנו תגובות מדהימות, בעלי הנכסים הבינו מיד עד כמה אנו בחברה פועלים למענם ועושים הכל בכדי שהם יהיו מרוצים מכלל התהליך ומהתוצאה הסופית.

סוכנת – רחיל עאדר: "סאני פשוט אדירה! מבדיקה שעשיתי היא שלחה לי מגוון רחב של נכסים ישירות לווצאפ בהתאם למה שחיפשתי, הקלה עליי ומצאה לי נכסים שבטוח לא הייתי מוצאת לבד !"

סוכן – לירון דהן: " אין ספק שסאני תקל עליי ועל הלקוחות שלי ותשלח להם את הנכסים הרלוונטיים ביותר עבורם."

סוכנת – גלית אברג'יל: " בזכות סאני יהיה לי יותר זמן פנוי לתת שירות אישי ומקצועי ללקוחות שלי ! "

סוכן – בני ספקטור: "עכשיו כשיש את סאני אני בטוח שכמות העסקאות שלי תגדל ! "

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות