fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משק תמם – דור שלישי של אהבה לאדמה ולטבע

בעידן בו מתגלים תחקירים על תאגידים שמוכרים לנו במחירים מופקעים תוצרת לא איכותית, לא טרייה, ולעיתים אף מסוכנת לאכילה, חשוב יותר מתמיד להבין מאיפה מגיעה התוצרת לצלחת שלנו. נעים להכיר צריכה אחרת -משק תמם במושב גבע כרמל
משק תמם - דור שלישי של אהבה לאדמה ולטבע | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

למרגלותיו הצפוניים של הר הכרמל, במושב גבע כרמל הפסטורלי, שוכן משק תמם.

המשק החקלאי אשר קם בשנת 1949 מתהדר ב-3 דורות של עבודת אדמה ואהבת הארץ ומפיק מידי יום תוצרת פרימיום נקיה, טריה ואיכותית של פירות וירקות.

משק תמם – דור שלישי של אהבה לאדמה ולטבע | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

משק תמם מספק תוצרת חקלאית למיטב עסקי קולינריה בצפון ולאחרונה גם נכנס לסקטור הפרטי עם שירות אונליין חדשני, בקרב תושבי חיפה, נשר, יקנעם, קרית טבעון, טירת הכרמל, עתלית, זכרון יעקב, קיסריה, בנימינה, וישובי חוף הכרמל ובקרוב במקומות נוספים.

שרון תמם, הבעלים של המשק, איש עסקים וחקלאי, בן 35 ואב לדור בן ה-10 חודשים משתף: "דור הוא הדלק שלי וגם בעת משבר אישי שחוויתי הוא הפיח בי את הרצון להמשיך לקום לפנות בוקר, לעבוד בשדות, לנהל 40 עובדים ולפתח את המשק לכיוונים חדשים, לצד אבי ודודי. אנו מאמינים שבדיוק כמונו יש משפחות רבות אשר כמהות לתוצרת טרייה ואיכותית במחירים הוגנים. לכן בעקבות הביקוש פתחנו את שערינו לקהל הרחב. אנו מביאים אליכם רק תוצרת מקומית מהחווה שלנו, באספקה מיידית מהחקלאי היישר לצרכן עד הבית, כלומר התוצרת נקטפת סמוך למועד ההזמנה ותוך פחות מ-24 שעות היא כבר אצלכם על השולחן!"

הבעלים, שרון תמם | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

משק תמם אונליין מציע את הקונספט המושלם להזמנה נוחה ומהירה באתר נוח ידידותי וקל- לחצת, הזמנת, קיבלת ונהנית!

ועם מגוון כזה אדיר מי צריך סופר…

משק תמם, משעול השקד 50 גבע כרמל.

לאתר >> לחצו כאן<<

נייד 054-3536666

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות