fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקומות שאסור לפספס בתל אביב בחודש אוגוסט הקרוב

חודש אוגוסט כבר כאן וזאת התקופה בה אנחנו נזכרים שלא עשינו חצי מהדברים שרצינו לעשות עם המשפחה בחופש הגדול – תארזו מזוודה, כי תל אביב מלאה במקומות ודברים מהנים, ואתם לא תרצו לפספס שום מקום.
מקומות שאסור לפספס בתל אביב בחודש אוגוסט הקרוב | צילום: יואב פלד

האירועים שלא תרצו לפספס

החופש הגדול מתקרב לסיומו והגיע הזמן לצבור חוויות חדשות עם המשפחה והחברים ולנסוע לעיר שתמיד אפשר למצוא בה מה לעשות – תל אביב. אספנו עבורכם את המקומות והאירועים הכי שווים ומעניינים בחודש הקרוב, אז כדאי לכם להתחיל לחשוב על מקום לינה בתל אביב שייתן לכם את האפשרות להנות מהחופש שלכם כמה שיותר, ולא לחזור כל יום הביתה ולבזבז דלק וזמן.

קיץ יפואי

לאורך כל חודש אוגוסט, עיריית תל אביב הולכת להרים כמה אירועים ופעילויות שמתאימים לכל הגילאים ברחבי יפו הקסומה. בין האירועים שתוכלו לפגוש שם: שישי LIVE, שמביא אליכם הופעות חיות של אמנים שכולם מכירים, ביניהם היהודים, ג'ירפות, פולטראנק, ג'ימבו ג'יי ועוד המון הופעות. בכל חודש אוגוסט בימי רביעי בשעה 21:00 באמפי תירוש, תוכלו להנות מפיקניק וסרטי קולנוע באוויר הפתוח מול השקיעה המרהיבה.
יש עוד המון הפתעות שונות, ביניהם מסיבות קיץ, מתנפחים ומים, פסטיבלים והמון מוזיקה טובה וכל מה שאתם צריכים הוא להיכנס לאתר העירייה ולעקוב אחרי האירועים המשתנים מיום ליום שדואגים שהחודש הקרוב יהיה מלא בכיף.

פסטיבל קיץ יפני

אם אתם מתעניינים בתרבות היפנית, אנחנו מזמינים אתם לבוא לבקר בפסטיבל קיץ יפני בבית ציוני אמריקה, שיתקיים ב12.8.22 ועד ה13.8.22. בפסטיבל תוכלו להנות משוק יפני עם קולינריה מדהימה, לחוות טקס תה אמיתי, סדנאות קליגרפיה וריקוד מסורתי יפני, מתחם של קימונו, הרצאות מהמומחים בתחום, אוריגמי ועוד המון הפתעות שלא תרצו לפספס. אז אם אתם רוצים לנסוע לחופשה ביפן, אבל שהיא תהיה פה קרוב אלינו בתל אביב, זאת הזדמנות שאסור לכם לפספס. מספר המקומות מוגבל, לכן מהרו לרכוש כרטיסים.

יש כל כך הרבה דברים מעניינים לעשות בתל אביב, שאולי כדי לכם לחשוב על להישאר במקום כמו הוסטל בתל אביב , שייתן לכם חווית לינה נהדרת, במחיר עוד יותר. אנחנו יודעים שהמלונות בתל אביב הם מאוד יקרים, לכן חישבו על הוסטל איכותי כמעט כמו מלון אבל במחיר שיעזור לכם לחסוך את הכסף לבילויים אחרים.

מופע אור בנמל

נמל תל אביב מזמין אתכם לחוויה מרהיבה המציגה עבורכם מופעים עם דמויות תיאטרליות שונות, מופעי אקרובטיקה ולהטוטנים, רקדנים וכמובן מיצגי אור אמנותיים. החוויה מתאימה לכל המשפחה ומתקיימת בתאריכים 2.8.22 ועד ה9.8.22 בין השעות 23:00-20:00. המופע הוא בחינם ומתקיים בדק נמל תל אביב. במופע תוכלו להנות מחגיגת אורות ובעיקר צבעים, מופע אש מוזיקלי לאמיצים בלבד, אקרובטיקה מוזיקלית בתוך חישוק מואר, תזמורת חיה, בובות ענקיות ועוד המון הפתעות מטריפות. האירוע חינמי ואין מצב שתפספסו אותו. אם אתם כבר באזור הנמל, אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאיזה בר בנמל תל אביב , שיגיש לכם את הקוקטיילים הטעימים ביותר, באווירה הטובה בתל אביב.

אנימקס 2022

מידי שנה בחודש אוגוסט, מתקיים הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה, שמציגים בפניכם עבודות של יוצרים ישראליים ויוצרים מרחבי העולם. לצד ההקרנות תוכלו להנות בפסטיבל מלא בסדנאות, תערוכות, שוק ועוד המון הפתעות. האירוע מתקיים בסינמטק, ב-9 לאוגוסט ועד ה-13 באוגוסט. לאירוע מגיעים אלפי אנשים שחיים את עולם האנימציה, והפסטיבל נחשב לאחד הטובים בארץ.

מקומות שאסור לפספס בתל אביב בחודש אוגוסט הקרוב | צילום: יואב פלד

חופשה בתל אביב

אנחנו מקווים שאתם כבר אורזים מזוודות לקראת הטיול הקרוב שלכם לתל אביב, ומתחילים לחפש לכם הוסטלים בתל אביב ללינה שלכם. נמליץ לכם היום על הוסטל הממוקם בנמל תל אביב ושמו ספוט הוסטל. ההוסטל בעל תנאים גבוהים, במחירים נמוכים שמתאימים למשפחות גדולות, קבוצות חברים וכמובן ליחידים וזוגות. כל החדרים מגיעים עם מיזוג אוויר איכותי וWiFi  חינם. המיטות נוחות במיוחד, וליד כל מיטה תוכלו למצוא שידה לאחסון החפצים הפרטיים שלכם, שקעי חשמל ,USB ומנורת לילה. עכשיו בחודש אוגוסט תוכלו להנות ממבצעים באתר ההוסטל שיגרמו לחופשה שלכם להיות עוד יותר זולה ומהנה – כן כן, גם על החדרים היחידים, גם על חדרי המשפחה וגם על החדרים המשותפים. כל מה שאתם צריכים הוא להזמין לכם חדר ולהגיע לחופשה מהחלומות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות