fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנעולים

מגיל קטן אנחנו מורגלים (ובצדק) לנעול אחרינו. בין אם זה הבית שלנו, החדר, המשרד או המחסן, אנחנו כבר רגילים שאם יש שם משהו חשוב אנחנו נועלים ושומרים עליו. המנעולים עוזרים לשמור גם על הביטחון האישי שלנו, הבטיחות שלנו, הנחות שלנו והפרטיות שלנו. הם כל כך נוכחים עד שלעיתים הם מרגישים לנו כמובנים מאליהם, ולכן כאשר אנחנו נדרשים לבחור או לקנות מנעול חדש נמצא את עצמנו חסרי ידע בנושא. בדיוק בשביל זה הכנו מדריך קצר בעזרתו נוכל להבין בסוגי מנעולים השונים, הפונקציות שלהם ומתי נשתמש בכל מנעול.
צילום: אחים ביטר

מגוון רחב של מנעולים

כשאנחנו מדברים על מנעולים לדלת לרוב נדמיין את הפתח שאליו נכניס את המפתח, אך זהו רק חלק קטן מתוך מנגנון מורכב. מנגנון המנעול עשוי להשתנות בין סוגי המנעולים השונים, כך שלעיתים ייפתח באמצעות מפתח ולעיתים באמצעים אחרים (למשל קוד או טביעת אצבע). כמו כן, מנעולים שונים מגיעים בצורות שונות ואף מחומרים שונים. בשביל לבחור נכון את המנעול האידיאלי עבורנו, חשוב להכיר את סוגי המנעולים השונים ואת ההבדלים ביניהם.

מנעול צילינדר לדלת

מנעול צילינדר לדלת הוא המנעול הנפוץ והמוכר בו מכניסים מפתח מסובבים וכך נועלים או פותחים את הדלת. המנעול מורכב פתחו מצד אחד מאפשר הכנסה של מפתח בצורה ייחודית לכל מנעול ומנעול, ומהצד השני בחלק המדגמים ניתן למצוא מפתח פרפר (אשר מובנה לצילינדר) ובדגמים אחרים פתח נוסף למפתח. מנעול זה מתאים כמעט לכל דלת, ומגיע באורכים, מידות וגימורים שונים בהתאם לסוג הדלת ובחירת הלקוח.

צילינדר חכם

צילינדר חכם הוא למעשה גרסא מתקדמת יותר של המנעול הצילינדר המכני, ומאפשר להשתמש באותו המנגנון באמצעות כלים חכמים יותר במקום פעולת המפתח. כלים אלה עשויים לכלול בין היתר קוד כניסה שמכניסים כדי להיכנס, טביעת אצבע או אפילו שימוש באפליקציה בפלאפון חכם כדי לפתוח את המנעול. מנעול זה עשוי לעלות מעט יותר מצילינדר מכני, אך הוא חוסך את כאב הראש של שכפול מפתחות, איבוד מפתחות והעברת מפתחות. בהתאם הוא מתאים במיוחד למקומות בהם עוברים אנשים רבים מדי יום.

מנעול חשמלי לשליטה מרחוק

מנעולים חשמליים הם סוג נפוץ נוסף של מנעולים, אשר בניגוד למנעולי הצילינדר עובדים באמצעות מנגנון מעט שונה. מנעול חשמלי מאפשר פתיחה ונעילה של דלת או שער באמצעות העברת זרם חשמלי אשר השליטה עליו נעשית על פי רוב מרחוק. בשל האופי הייחודי של המנעול החשמלי הוא מתאים במיוחד לשערים חיצוניים שנהיה מעוניינים לפתוח מתוך הבית עצמו.

שורה תחתונה

לסיכום קיימים מגוון רחב של מנעולים שונים אשר פועלים במנגנוני פעולה שונים אשר משרתים פונקציות שונות. לכן, כאשר אנו באים לבחור מנעול לבית שלנו, לבית העסק או לכל מקום אחר, חשוב לראות שהמנעול אכן מתאים לצרכים שלנו.

לקטלוג ורכישת מנעולים איכותיים היכנסו לאתר אחים ביטר המציע מגוון מוצרי פירזול איכותיים כולל מותגים בינלאומיים חדשניים ללקוחות עסקיים ופרטיים ומנעולים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות