fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה להזמין בבר בערב חורפי?

איזה משקאות אלכוהוליים ישתלבו בצורה האופטימאלית עם מזג אוויר חורפי? ריכזנו עבורכם חמישה משקאות אשר יכולים לחמם את הגוף והלב בחורף הקר.
בר בערב חורפי | צילום: אילוסטרציה
בר בערב חורפי | צילום: אילוסטרציה

מזג אוויר חורפי וגשום, הופך בילוי כמו ישיבה בבר חמים על משקאות אלכוהוליים כאלו ואחרים, לפופולארי במיוחד.
עכשיו, נשאלת השאלה, איזה משקאות אלכוהוליים ישתלבו בצורה האופטימאלית עם מזג האוויר ועם מצב הרוח? – הרי אותו מצב רוח מושפע לרוב גם ממזג האוויר. אז להלן 5 משקאות אשר יכולים לחמם לנו את הגוף והלב בחורף הקר:

פורט
פורט הוא יין אשר מגיע אלינו מפורטוגל – הוא נחשב ליין קינוח, אבל גם אם הגעתם לבר ולא בא לכם לאכול אלא רק לשתות תוכלו ליהנות ממנו.
הפורט הוא למעשה יין אשר מחוזק בברנדי. בכדי להכין פורט ניתן לעשות שימוש בכ-80 זני ענבים שונים כאשר הבולטים שביניהם הם הטינטה בארוקה, טוריגה פרנקה וטוריגה נסיונל.
קיימים סוגים שונים של פורט, הנבדלים אלו מאלו בצבעם, טעמם וכמובן, גם במחירם.
אין ספק כי פורט מהווה כדרך נפלאה לחמם את הגוף והנשמה ביום חורפי קר.

בנדיקטין
בנדיקטין הוא ליקר המגיע אלינו מצרפת והוא מיוצר מלא פחות מ-27 סוגי צמחים. ליקר הבנדיקטין, מבוסס על אלכוהול אשר מופק מסוכר סלק ובו למעשה, מושרים הצמחים – הליקר מיושן במשך תקופה ארוכה של כ-7 שנים בחביות עץ.
הבנדיקטין משמש גם לבסיס של הכנת קוקטיילים שונים ובין היתר: דרבי , פריסקו ועוד..
ליקר הבנדיקטין מכיל לא פחות מ-40 אחוזי אלכוהול, כך שהוא מהווה ללא כל ספק כדרך לחימום הגוף ביום קר ומי שחש מעט מלנכולי כתוצאה ממזג האוויר, ייהנה "על הדרך" גם מהתרוממות הנפש.

וויסקי
וויסקי הינו משקה אלכוהולי אהוב ונפוץ, אשר מזוקק מדגנים מסוגים שונים כמו: שיפון, תירס ושעורה.
הוויסקי מיוצר במדינות שונות ברחבי העולם ובין היתר: סקוטלנד, אירלנד, ארצות הברית וקנדה.
קיימים סוגים שונים של וויסקי, כאשר הנפוצים שביניהם הם הבורבון, הסקוטש והוויסקי האירי.
כאשר זה נוגע לוויסקי לכל אחד יש את העדפות שלו לגבי אופן שתיית המשקה, כאשר, יש כאלו שאוהבים לשתות אותו נקי, יש כאלו שאוהבים אותו עם 2 קוביות קרח ואחרים מעדיפים אותו בתוך קוקטייל או בתוספת קולה.
כך או כך אין ספק כי וויסקי נחשב למשקה אלכוהולי אופטימאלי עבור הימים הקרים של השנה.

סיידר אלכוהולי
לא כולם אוהבים משקאות אלכוהולים חזקים ורבים מחפשים את המשקאות העדינים יותר. סיידר אלכוהולי חם, יכול להוות ללא כל ספק כמשקה אופטימאלי עבור אנשים אשר מחפשים מחד להתחמם בערב קר ומאידך, לא להגזים עם כמויות האלכוהול.
סיידר אלכוהולי נחשב למשקה שקל יחסית להכנה, כך שגם מי שמעוניין לוותר על הבר ופשוט ליהנות ממשקה אלכוהולי מפנק וחם, יוכל להכין אותו בקלות.
כל מה שצריך להכנת המשקה זה: 1 ליטר תרכיז סיידר, 2 מקלות קינמון, 2 כפות סוכר (רצוי חום), 2 תפוחים מקולפים וחתוכים, 1 ליטר מים ו3 מסמרים של ציפורן.
מבחינת הליך ההכנה, יש להרתיח את כל המרכיבים בסיר ולאחר שהמשקה רותח, למזוג לכוסות וליהנות..

יין אדום
יין אדום הוא משקה קלאסי לחורף (ויש שיגידו גם לכל שאר עונות השנה). יין אדום מגיע במגוון רחב של זנים, כאשר בין הבולטים שביניהם: שירז, מרלו, קברנה סביניון ועוד.. – כאשר, לכל אחד יש את ההעדפות שלו בנושא.
היין האדום הוא משקה אשר נחשב לאהוב בקרב הישראלים ואין כל ספק שהוא גם מהווה עבור רבים כהזמנה האופטימאלית בבר, ביום חורף קריר (למעשה, קיימים ברי יין, המבוססים בעיקר על המשקה האהוב הזה) – כמובן, שכאשר זה נוגע ליין אדום לכל אחד יש את ההעדפות שלו והבחירה אמורה להתבסס עליהן.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות