fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה חשוב לבדוק כשמחפשים דילים לאילת?

חופשה באילת היא אופציה מבוקשת אצל חלק גדול מהציבור בארץ. הסיבות ברורות: מזג אוויר מעולה, אווירת נופש אמיתית, שפע אטרקציות ברחבי העיר וגם בסביבתה, חופים יפהפיים ובקיצור כל מה שצריך כדי להתנתק מהמטלות והשגרה ולמלא מחדש את המצברים. באופן טבעי כשמתכננים חופשה כזו, מחפשים דילים לאילת שיהיו משתלמים במיוחד, והמידע כאן בעמוד יעזור לכם להגיע לעסקה הטובה ביותר עבורכם.
צילום: pixabay

תאריכים

לא כל דיל אפשר לממש בכל תאריך. גם כשהעסקה מוצעת בטווח תאריכים מסוים, חשוב לוודא שאכן כל מועד בתוך הטווח רלוונטי, וזאת מהסיבה הפשוטה שבמרבית המקרים ישנם דילים לאילת ייעודיים לסופי שבוע ודילים אחרים לאמצע שבוע. אם אתם פשוט רוצים לנפוש באילת ויכולים להתגמש, כלומר המועד המדויק פחות משמעותי עבורכם, יהיה לכם קל יותר למצוא דיל משתלם באמת.

משך חופשה מינימלי

עוד דבר שחשוב לשים אליו לב כשמחפשים דיל אטרקטיבי לאילת הוא משך החופשה המינימלי. ישנם דילים שמגבילים את אפשרות המימוש רק למי שמתכוונים לשהות לפחות 3 או 4 לילות. במקרים אחרים הרף המינימלי צנוע יותר, רק 2 לילות, ובכל מקרה אם אתם מתכוונים להגיע לעיר הדרומית לחופשה ארוכה יחסית של קרוב לשבוע מן הסתם תוכלו לממש גם את הדילים שמציבים רף גבוה.

עם טיסה או בלעדיה?

היתרון הגדול ביותר של אילת הוא תחושת הניתוק שעוטפת את המבקרים בה בזכות המרחק הגדול משאר חלקי הארץ. זהו גם חיסרון מסוים מפני שההגעה לאילת יקרה יחסית. בהתאם כדאי לבחון גם דילים לאילת בלי טיסות וגם כאלה שכוללים טיסה. אם אתם צעירים, אוטובוס יחסוך לכם לא מעט כסף. למשפחות האופציה הזאת פחות רלוונטית, וכדי ליהנות באמת מהחופשה כדאי גם לוותר על נסיעה ממושכת הלוך וחזור. במקרה כזה ההמלצה היא לבחון גם דילים משולבים וגם את העלות הכוללת כשרוכשים את הטיסה ואת המלון בנפרד.

דילים לאילת עם אפשרות ביטול

פרט נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא מדיניות הביטולים של כל הדילים המוצעים לכם. אם מסיבה כלשהי לא תוכלו להגיע לעיר הנופש הדרומית, אתם עלולים לשלם מחיר יקר על חופשה שכלל לא מימשתם. שימו לב שבחלק מהמקרים מדיניות הביטולים לגבי הטיסה ו/או המלון משתנה בהתאם לעונת השנה, וכמעט תמיד יש גם משקל למועד ההודעה על הביטול (כלומר כמה ימים לפני תחילת החופשה המתוכננת ביקשתם לבטל אותה).

מלון שבאמת מתאים לכם

בדרך כלל חיפוש דילים לאילת מבליט את המחיר של כל חבילה ושל כל אופציה. הרצון לחסוך מובן, אבל כדאי לזכור שבסופו של דבר החוויות נשארות ואילו תג המחיר נשכח. ההבדל בין מלון מוצלח למלון בינוני הוא הבדל משמעותי שמשפיע על כל החופשה, ולכן לצד השוואת המחירים רצוי להעניק משקל משמעותי לרמת המלון ולהתאמה שלו להעדפות שלכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות